Prácu štúdia Colmo ocenila WOLDA

Pražské štúdio získalo v súťaži zameranej na logá a vizuálne identitiy hneď dve ceny.

Prvá bola za identitu festivalu Letní slavnosti staré hudby. Za tento počin si Colmo odnieslo zlato v kategórii Logo. Za zmienku stojí aj zvyšok identity 20. ročníka hudobného podujatia. Pôsobivá typografia, kolážový prístup k vizuálom a úžšia farebnosť tvoria celok, ktorý vytvára ucelený dojem pri kontakte s komunikáciou slávností. To bolo ostatne aj cieľom. Predošlé ročníky sa pre košatosť aktivít v rámci eventu vyznačovali určitou nesúrodosťou, ktorú práve jubilejný 20. ročník vizuálne opäť nastavil na jednu vlnu. V súčasnosti štúdio pripravuje motívy a promo nadchádzajúceho ročníka.

Druhá cena do štúdia poputovala za vizuál pre Vysokú školu kreativní komunikace – v kategórii Award of Excellence. Identita s gridovým prístupom, hravou farebnosťou a fotkami, ktoré vyvažuje kontrastná čiernobiela zložka, pôsobí sviežim dojmom a pasuje k inštitúcii, ktorú reprezentuje. V centre stojí typografia a hra s ňou ako odkaz na komunikáciu, ktorá je na škole všadeprítomná.

 

zdroj: wolda.org

colmo.cz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aký obal zaujme spotrebiteľa?

Spotrebitelia pri nákupe niekedy veľmi nerozmýšľajú a často si vyberú len produkt, ktorý má zaujímavý obal.