Glow in the dark: Coca-Cola etikety so svetelnými mečmi

Singapurská divízia kolového giganta má na svojich fľašiach zo Star Wars edície zaujímavý prvok.

Postavy z najnovšieho hviezdneho príbehu zvečnené na etikete držia ikonické zbrane – svetelné meče. Tie však nie sú iba klasickou potlačou. Vďaka OLED technológii, ktorú pre produkciu obalu zabezpečil berlínsky startup inuru čepele mečov skutočne svietia. Presne tak, ako tie na filmovom plátne.

Svetlo sa aktivuje pri dotyku s etiketou. Celý vtip je napájaný batériou, vďaka ktorej sa meče môžu rozsvietiť asi 500 krát. Značka dodáva, že diódy sú eco-friendly, keďže ich produkcia nevyžaduje vzácne kovy.

Star Wars edícia sa na regály obchodov dostala v náklada 8 000 kusov. Ide teda o naozajstnú limitku a asi povinnosť pre každého fanatika fanúšika.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Svetový pohár v rugby predstavuje svoje logo

Nadchádzajúci ročník športového podujatia aktuálne prebieha v Japonsku. Logo inšpirované tamojšou kultúrou navrhlo štúdio Futurebrand.
pokračovanie článku

Návrat ku koreňom – Reebok má nové logo

Známa značka oblečenia a doplnkov pomenovaná podľa – schválne, či ste vedeli – druhu africkej gazely rhebok vznikla ešte v 60. rokoch…