Glow in the dark: Coca-Cola etikety so svetelnými mečmi

Singapurská divízia kolového giganta má na svojich fľašiach zo Star Wars edície zaujímavý prvok.

Postavy z najnovšieho hviezdneho príbehu zvečnené na etikete držia ikonické zbrane – svetelné meče. Tie však nie sú iba klasickou potlačou. Vďaka OLED technológii, ktorú pre produkciu obalu zabezpečil berlínsky startup inuru čepele mečov skutočne svietia. Presne tak, ako tie na filmovom plátne.

Svetlo sa aktivuje pri dotyku s etiketou. Celý vtip je napájaný batériou, vďaka ktorej sa meče môžu rozsvietiť asi 500 krát. Značka dodáva, že diódy sú eco-friendly, keďže ich produkcia nevyžaduje vzácne kovy.

Star Wars edícia sa na regály obchodov dostala v náklada 8 000 kusov. Ide teda o naozajstnú limitku a asi povinnosť pre každého fanatika fanúšika.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rare Places průvodce do kapsy

136 výletů za nevšední architekturou. Vložte 136 míst do kapsy. Při nejbližší zastávce průvodce otevřete a vyrazte objevovat.
pokračovanie článku

Nový (z)boží! 2017 na výstavě v Praze

7. 11. 2017 – 30. 11. 2017 Oceněné a vybrané nominované práce v soutěži o Národní cenu za studentský design 2017 je možné si prohlédnout…
pokračovanie článku

Todor & Petru

je animovaný videoklip  z dielne francúzkej umeleckej skupiny CRCR, ktorá sa venuje režírovaniu filmov, videoklipov a reklamy.