Warnerovci rebrandujú s novým štítom

Producentská spoločnosť sa rozhodla aktualizovať podobu svojho symbolu v spolupráci s Pentagramom.

Základná idea ostala zachovaná, avšak dizajnéri logo kompletne vyladili do podoby, ktorá prináša štít s proporciami podľa zlatého rezu aj vyváženejšími písmenami názvu. Cieľom bolo vytvoriť vzhľad, ktorý bude pôsobiť súčasnejšie a zároveň ponúkne dostatočnú flexibilitu pre dnešné využitie.

Práve toto bol v minulosti jeden z kameňov úrazu, ktorý Warner Bros. identifikoval. Množstvo titulov, ktoré vznikali pod hlavičkou štúdia sa prezentovalo nekonzistentne, logá boli často rozdielne, bez spoločných identifikátorov. Nový vizuálny štýl by mal tento problém odstrániť a zároveň poskytnúť dobrý základ na ďalšie ohýbanie v téme konkrétnych titulov Warner Bros.

Aktuálne logo ponúka 2 verzie – 2D “plochu” a 3D, ktorá má aj tieňovanie či gradient pre efekt priestorového objektu. Druhý spomínaný je určený primárne pre kinoprojekcie, kde môže práve priestorová animácia naplno vyniknúť.

 

zdoj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Pripravujeme

Na budúci týždeň Vám okrem iného predstavíme: plug-in pre InDesign, ktorý Vám dokáže výrazne zjednodušiť prácu, ak pracujete…
pokračovanie článku

Set watercolor pohľadníc zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu pohľadníc, ktoré spája vodovkový vzhľad a prírodné motívy.
pokračovanie článku

Takto vzniklo logo Stranger Things

Seriál Stranger Things, ktorý minulý rok predstavila služba Netflix si okrem pôsobivej atmosféry 80. rokov získal značnú pozornosť aj…
pokračovanie článku

January Big Bundle so zľavou 96%!

Creative Market dal po novom roku dohromady skutočne rozsiahly balík, ktorý je plný rôznych vecí. Zaujímavá je aj…