Nenápadne zaujímavá identita rodinnej optiky DOYLE

Optika, ktorá vznikla ešte v roku 1978, nedávno prešla vkusným redizajnom. Základ novej identity minimalistické logo, subtílne farby a element fotografie.

DOYLE má v súčasnosti 19 prevádzok po celom Québecu. Napriek tomu je v centre pozornosti stále prínos pre okolie a miestnych obyvateľov. Rodinná firma sa špecializuje na poskytovanie starostlivosti o zrak v kvalite made-to-measure. Optika okrem ponuky zaujímavých značiek rámov ponúka aj vlastné produkty pod hlavičkou Atelier 78 (číslo odkazujúce na rok založenia). Identitu vytvorila dizajnérka Vanessa Pepin v spolupráci s Les Garçons, ktorí stoja za fotkami produktov.

Logo, ktoré stojí v centre nového brandingu je poňaté typograficky s nenápadným prvkom, ktorý spája prvé dve písmená. Vzniká tak vizuálny odkaz na okuliare, ktoré sú takto prítomné aj bez explicitného symbolu stojaceho pri názve optiky.

Identita kombinuje dvojicu vizuálne odlišných písiem – serifový Lyon Text od Commercial Type a bezpätkový Beausite Classic od Fatype. Farebné spektrum je ladené do menej nápadných tónov. Odtiene, ktoré sú (s výnimkou pár akcentov) tlmené, pôsobia vyzretým a sebavedomým dojmom.

Identita do veľkej miery v prezntačných výstupoch komunikuje cez fotky, ktoré robia dobrú službu produktom značky. Niektoré sú klasické “produktovky”, iné… nie tak celkom.

Pri pohľade na logo DOYLE si môže človek hneď spomenúť na podobný dizajn. A netreba za ním ani chodiť ďaleko. :)

zdroj: Vanessa Pepin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sada papierových textúr zadarmo!

Na Graphic Burger aktuálne nájdete aj set papierových textúr, vďaka ktorému môžete svojim projektom dodať realistický opotrebovaný vzhľad.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Sedmero

Sedm. Magické prvočíslo, šťastné číslo... A taky počet bylin, který dal jméno prvímu moravskému vermutu Sedmero. Tento nápoj je produktem Jana Stávka a barmanů z brněnského Baru, který neexistuje.