WeTransfer prichádza s novou tvárou

Možno ju využívate každý deň. Služba na prenos a posielanie súborov predstavila svoju novú identitu a webstránku. Ide o prvý kompletný redizajn od roku 2009, kedy WeTransfer vznikol.

We

Po novom sa vo vizuálnej komunikácii značka zamerala viac na zjednodušenie a návrat k základom. Aktuálne logo opustilo slovo “transfer” a zostalo iba stručné “we” v podobe wordmark symbolu.

vhqmn8pvcwpu7obnx7ecrg jq8frknpfgyrnwyuyqcfrg e4hdpqmszksqtfowa397rg wivdhrtbml2pfvrw7spgrg

Predstavenie identity sprevádzajú aj takéto ilustrácie či video

 

Osobité v detailoch

Redizajn v úvodných fázach prebiehal interne a neskôr sa Wetransfer spojil s Bold Monday, s ktorými doladili detaily. Výsledkom je príjemne vyzerajúce logo, ktoré vice prezident dizajnového oddelenia WeTransfer označil ako “dobre vyvážené a vyžarujúce osobitosť”. Súhlasíte? Ako sa vám páči aktuálny redizajn loga WeTransfer

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

David Trubridge: skládací světlo

Chvíli David Trubridge balil své výrobky do krabic, které nedosáhly požadovaného standartu. Vložky nefungovaly nebo neseděly dobře, špatně…
pokračovanie článku

Logo MS v hokeji 2016

Ruská hokejová federácia nedávno predstavila logo pre svetový šampionát, ktorý sa uskutoční o dva roky v Moskve a Petrohrade. Poznáte inak…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bustelo Coffee Bottle

Bustelo je značka kávy, která své produkty prodává hlavně v USA. V tomto projektu byli požádání studenti, aby navrhli nový…