WeTransfer prichádza s novou tvárou

Možno ju využívate každý deň. Služba na prenos a posielanie súborov predstavila svoju novú identitu a webstránku. Ide o prvý kompletný redizajn od roku 2009, kedy WeTransfer vznikol.

We

Po novom sa vo vizuálnej komunikácii značka zamerala viac na zjednodušenie a návrat k základom. Aktuálne logo opustilo slovo “transfer” a zostalo iba stručné “we” v podobe wordmark symbolu.

vhqmn8pvcwpu7obnx7ecrg jq8frknpfgyrnwyuyqcfrg e4hdpqmszksqtfowa397rg wivdhrtbml2pfvrw7spgrg

Predstavenie identity sprevádzajú aj takéto ilustrácie či video

 

Osobité v detailoch

Redizajn v úvodných fázach prebiehal interne a neskôr sa Wetransfer spojil s Bold Monday, s ktorými doladili detaily. Výsledkom je príjemne vyzerajúce logo, ktoré vice prezident dizajnového oddelenia WeTransfer označil ako “dobre vyvážené a vyžarujúce osobitosť”. Súhlasíte? Ako sa vám páči aktuálny redizajn loga WeTransfer

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Affinity Designer aplikáciou č. 2 v App Store

Pre dizajnérsku komunitu bolo umiestnenie nováčika v rebríčku App of the Year tak trochu prekvapením. Konkurencie Adobe Illlustratoru z dielne…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mix&Twist Juices

Nápadný a diferencovaný design značky přírodních šťáv bez umělých látek, vyznačující se originální směsí hlavních složek, je založený na…