WeTransfer prichádza s novou tvárou

Možno ju využívate každý deň. Služba na prenos a posielanie súborov predstavila svoju novú identitu a webstránku. Ide o prvý kompletný redizajn od roku 2009, kedy WeTransfer vznikol.

We

Po novom sa vo vizuálnej komunikácii značka zamerala viac na zjednodušenie a návrat k základom. Aktuálne logo opustilo slovo “transfer” a zostalo iba stručné “we” v podobe wordmark symbolu.

vhqmn8pvcwpu7obnx7ecrg jq8frknpfgyrnwyuyqcfrg e4hdpqmszksqtfowa397rg wivdhrtbml2pfvrw7spgrg

Predstavenie identity sprevádzajú aj takéto ilustrácie či video

 

Osobité v detailoch

Redizajn v úvodných fázach prebiehal interne a neskôr sa Wetransfer spojil s Bold Monday, s ktorými doladili detaily. Výsledkom je príjemne vyzerajúce logo, ktoré vice prezident dizajnového oddelenia WeTransfer označil ako “dobre vyvážené a vyžarujúce osobitosť”. Súhlasíte? Ako sa vám páči aktuálny redizajn loga WeTransfer

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Konica Minolta sa „predviedla“ na virtual.drupa

212 vystavovateľov z 35 krajín, 125 živých webových relácií. Aj to bola prvá čisto digitálna verzia popredného veľtrhu tlačiarenských technológií virtual.drupa 2021. Konica Minolta na nej ukázala zariadenie AccurioJet KM-1e s novými vylepšeniami či laserový výsek Motioncutter aj pre netradičné formáty.