Facebook predstavil novú identitu

Možno ste si všimli. A možno ani nie. Pretože Facebook je dominantne prítomný ako social platforma, ktorá ostala vizuálne bez zmeny. V prípade sociálnej ssiete však ide iba o jednu z aktivít značky. Práve tento celok teraz získal jednotnú podobu cez nový vizuál.

Nový dizajn vznikol in-house v spolupráci so SaffronDalton Maag. Ako sme už spomenuli v úvode, silne zakotvená social platforma v mysliach, predstavovala výzvu. Bolo skrátka potrebné jasne odlíšiť materský brand od tejto prominentnej súčasti.

Dizajnéri prišli s konceptom uppercase logotypu, ktorý využíva custom typografiu. Wordmark má voľný spacing s dôrazom na horizontálne rozloženie. Riešenie je možno nenápadné, ale pre takto široko zameraný brand sa hodí. Obsahuje viacero detailov, ktoré robia logo vizuálne zaujímavé. Ide o určitý základ, na ktorom majú stavať ostatné značky v rámci portfólia, ktoré majú takto možnosť vyjsť viac do popredia.

Pokiaľ ide o farebnosť, logo nevyužíva jednu farbu, ale prispôsobuje sa kontextu a prostrediu. Materské logo tak kopíruje farebnosť sub brandu, s ktorým sa ocitne v komunikácii.

 

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nový partner – fotobanka iStock

Fotobanka iStock ponúka zľavu 8% pri kúpe do 30 kreditov, 12% pri kúpe 45 až 150 kreditov alebo…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VIII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…
pokračovanie článku

Hlavnú cenu Slovenská hra roka získal steampunkový titul Vaporum: Lockdown

Slovenská videoherná tvorba neprestajne napreduje a aj u nás vznikajú každoročne desiatky titulov, ktoré hrajú milióny hráčov po celom svete. Slovenská asociácia herných vývojárov preto každoročne udeľuje ocenenie Slovenská hra roka, aby tak vyzdvihla tie najkvalitnejšie digitálne hry so slovenským pôvodom.