Facebook predstavil novú identitu

Možno ste si všimli. A možno ani nie. Pretože Facebook je dominantne prítomný ako social platforma, ktorá ostala vizuálne bez zmeny. V prípade sociálnej ssiete však ide iba o jednu z aktivít značky. Práve tento celok teraz získal jednotnú podobu cez nový vizuál.

Nový dizajn vznikol in-house v spolupráci so SaffronDalton Maag. Ako sme už spomenuli v úvode, silne zakotvená social platforma v mysliach, predstavovala výzvu. Bolo skrátka potrebné jasne odlíšiť materský brand od tejto prominentnej súčasti.

Dizajnéri prišli s konceptom uppercase logotypu, ktorý využíva custom typografiu. Wordmark má voľný spacing s dôrazom na horizontálne rozloženie. Riešenie je možno nenápadné, ale pre takto široko zameraný brand sa hodí. Obsahuje viacero detailov, ktoré robia logo vizuálne zaujímavé. Ide o určitý základ, na ktorom majú stavať ostatné značky v rámci portfólia, ktoré majú takto možnosť vyjsť viac do popredia.

Pokiaľ ide o farebnosť, logo nevyužíva jednu farbu, ale prispôsobuje sa kontextu a prostrediu. Materské logo tak kopíruje farebnosť sub brandu, s ktorým sa ocitne v komunikácii.

 

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup pečiatky zadarmo

Dnes pre vás máme tip na mockup pečiatky, ktorý aktuálne môžete nájsť na portáli Graphic Burger.
pokračovanie článku

Logokvíz III. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu A History of Graphic Design for Rainy Days. Tým štastlivcom…