Svetový pohár v rugby predstavuje svoje logo

Nadchádzajúci ročník športového podujatia aktuálne prebieha v Japonsku. Logo inšpirované tamojšou kultúrou navrhlo štúdio Futurebrand.

Londýnski dizajnéri začali na identite pracovať už v roku 2013. Vtedy šlo o rebranding samotnej organizácie International Rugby Board, ktorá sa transformovala na World Rugby. Súčasťou projektu bolo samozrejme aj vytvorenie nového loga. Znázorňuje rugby loptu, ktorá je pripravená na začiatok zápasu.

Lopta ako základ

Identita najbližšieho šampionátu nadväzuje na materský brand a tým vytvára medzi nimi vzťah. Pretože sa o pohár bude v Japonsku bojovať prvýkrát, rozhodli sa tvorcovia identity vniesť do nového loga niečo z krajiny. Nový symbol odkazuje na vychádzajúce slnko či ikonickú horu Fuji.

Ďalší ročník súťaže je naplánovaný na rok 2023 a jeho dejiskom bude Francúzsko. Už teraz poznáme aj podobu loga, ktoré opäť vychádza z nastaveného systému podľa identity World Rugby. Je poňaté v trikolóre krajiny, pričom červený prvok má odkazovať na puto medzi ľuďmi (ktorých môže spájať napríklad sledovanie rugby).

 

zdroj: itsnicethat.com, rugbyworldcup.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Penguin a Random House pod spoločnou vlajkou

Dve z najväčších sietí svetových vydavateľstiev – Penguin a Random House – sa spojili. Ruka v ruke s týmto krokom prichádza aj…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Scence: Budoucnost péče o pleť

Společnost Scence přišla do Kingdom & Sparrow s posláním rozvíjet svou zcela přírodní udržitelnou péči o pleť. Ručně vyráběné etické produkty zrcadlily jejich malosériovou řemeslnou výrobu.