Zmena prichádza po dlhom čase, počas ktorého značka používala jedno logo.
Pôvodné logo obsahovalo okrem názvu fotorealisticky poňatú planétu Zem, ktorá zároveň slúžila ako bodka na “i” v názve. Zemeguľa síce zostala, no v súlade s celkovým zámerom zjednodušenia a lepšej použiteľnosti v dnešnej praxi, je po novom v jednej farbe zhodnej so zvyškom loga.
Pôvodné logo
Nové miesto v slnečnej sústave
Okrem aktualizácie vzhľadu sa planéta dočkala aj nového umiestnenia. S tým súvisí asi najvýraznejšia zmena nového loga a tou je celková kompozícia. V pôvodnom logu bol symbol planéty naozaj obrovský. Väčší bol už len symbol D ako Discovery, ktorý sa čiastočne ukrýval za zemeguľou.
Nové logo
V novom logu je planéta umiestnená vnútri začiatočného písmena “D”. Je viac bodkou na konci pointy a dôraz stojí na názve stanice. Ten je písaný novým custom fontom Sharp Sans, ktorý je výraznejší ako jeho predchodca a aj lepšie vyladený v detailoch.
Dynamické a priamočiare
Logu pomáha v rozbehu aj rozpracovaná identita s aplikáciami, ktoré využívajú vkladanie iniciály do fotiek tak, že fokus záberu sa nachádza v rámci “D”, podobne ako glóbus v logu. Fotografie sú celkovo pohonom celého brandingu.
Farebná paleta obsahuje dve základné podkladovky, ktoré sú doplnené akcentmi v teplých i studených farbách (odkazujúcich podľa názvov a tonality na prírodu a živly).
Okrem typografie, fotiek a farieb značka využíva v komunikácii aj tzv. “D-frame”, čo je prvok, ktorý je možné responzívne upravovať a používať ako podklad, orezovú masku a pod. Aplikácie sú akurátne dynamické, idú na vec priamo, bez prekombinovania efektmi a prvkami.
Používanie prvku D-Frame
Prezentácia programov v novej identite
Pri pohľade na pôvodné logo treba povedať, že refresh je posunom vpred, ktorý funguje na úrovni základného loga aj jeho rozvíjania v rámci identity.
zdroj: Discovery