BRIEFLY: skvelý nástroj na vytváranie efektívnych briefov nielen pre marketérov

Každá úspešná spolupráca medzi dizajnérom a klientom začína efektívnym zadaním – briefom. Dobrý brief obsahuje informácie, ktoré sú pre kreatívca veľmi užitočné pri tvorbe loga, webovej stránky, vizitky, letáku, brožúry, plagátu a množstva ďalších zadaní. Pri chýbajúcich informáciách môže nastať nedorozumenie, ktoré môže zapríčiniť nenaplnenie klientových predstáv. Často však dochádza aj k tomu, že klient nevie čo má byť v zadaní, začo však nemôže. Takýmto problémom sa dvaja kreatívci zo Slovenska snažia predísť, a preto vznikol skvelý projekt s názvom BRIEFLY.

Briefly je online web tool, ktorý šetrí čas a zjednodušuje komunikáciu medzi jednotlivými subjektami.

Ako to vlastne funguje? Jednoducho! Na webe briefly.sk si vyberiete o akú službu máte záujem – logo, web, leták, plagát, katalóg, billboard, a rôzne ďalšie zadania. Následne vyplníte potrebný formulár, ktorý sa týka vášho biznisu a predstavy o tom, ako by to celé malo vyzerať. Vyplnený dokument môžete rovno zaslať kreatívcovi – všetky potrebné informácie bude mať pokope.

Za týmto originálnym toolom stojí Viktor Kováč, ktorý to celé navrhol. Backend mal na starosti Andrej Srna. V súčasnosti na Briefly pracuje už iba Viktor, ktorý analyzuje potreby ľudí, ktorí Briefly využívajú. Snaží sa ho posunúť na vyšší level – pracuje na nových formulároch ako napr. social media, seo či video. Medzi novými features pribudne aj blog. A absolútny boom bude miesto, kde si klient nájde svojho dizajnéra.

„Cítim zodpovednosť ukázať klientom, že premýšľanie nad ich potrebami je veľmi dôležité nielen pre kreatívca, ktorý bude na projekte pracovať. Tento tool má potenciál byť súčasťou každého nasledujúceho tvorivého procesu. Potrebná je len chuť klienta stráviť pár minút pri obrazovke počítača alebo mobilného telefónu. Vo výsledku sa to jednoznačne prejaví.
Každý nápad je vítaný, a každý kto by mal chuť pomôcť mi v tomto snažení tiež. Všetky novinky sa včas dozviete na našom Facebooku alebo Instagrame.“, uvádza Viktor.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si výrazné písmo Frunch

Font, ktorý sme pre vás vybrali dnes, môže byť zaujímavou voľbou pre nadpisovú typografiu či logotyp.
pokračovanie článku

Zoberte deti na dizajnový workshop

Už túto nedeľu môžete o 16-tej navštíviť akciu, ktorá prinesie zaujímavé info aj zážitok pre deit.
pokračovanie článku

Dvě Pantone barvy roku 2021 vyhlížejí zářnější budoucnost

S velkým očekáváním Pantone konečně odhalilo barvu roku. Komunita si totiž docela dlouho dělala srandu z toho, jaká barva by to měla být – barva chladné jednorázové modré roušky nebo drsný odstín hnědé?