DOVE debutuje s novými obalmi všetkých veľkostí a tvarov, aby vyzdvihol ženskú krásu

Značku Dove snáď ani nemusíme predstavovať. Za posledných 60 rokov má vlastnú, širšiu definíciu krásy. Od svojej kampane “#MyBeautyMySay” až po “Choose Beautiful”, je Dove známy svojim posolstvom, ktorým sa snaží vyzdvihnúť vnútornú krásu. Značka posunula latku ešte vyššie, prišla totiž s niečím výnimočným. Po prvýkrát poukazuje na obal svojich produktov, aby oslávila rôzne tvary a veľkosti krásy.

Značka sa rozhodla svoju kampaň #RealBeauty rozšíriť, a tak sa spojila s agentúrou Ogilvy UK, s ktorou vytvorili sériu unikátnych plastových obalov v limitovanej edícii. Každá fľaška obsahuje sprchový gél, a je jedným zo vzácnych nápadov, ktoré spoja značku Dove so svojím posolstvom za dve sekundy. Je to jednoduché a výnimočné zároveň, starostlivosť o fyzickú a psychickú krásu evokuje v našej mysli značku Dove a jej produktový dizajn. Séria je dostupná v 15 krajinách.

zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Aloha

V této osvěžující designové výzvě se v polkadot design snažili vytvořit barevné a živé ilustrace, které odrážejí exotickou chuť nápoje Aloha,…
pokračovanie článku

Barberian (koncept)

Dlouhé vousy, pánské culíčky a copy neustále nabírají na popularitě i mimo hipstery a metalové hudební subkultury. Úředníci v bílých košilích, podnikatelé,…