Vizuálna identita koktejl baru ako z 60. rokov

Tap Room je bar vo švédskom Stockholme, ktorého majitelia sa rozhodli dať mu zaujímavý imidž. Podnik sídliaci v hoteli Clarion sa špecializuje na ponuku zaujímavých koktejlov a prémiových pochúťok. Pri tvorbe jeho identity sa preto autori inšpirovali práve zlatou érou koktejlov – 60. rokmi.

Návrhu identity sa ujalo štúdio Lobby Design, ktoré prišlo s konceptom inšpirovaným šesťdesiatymi rokmi. Extravagantné koláže, ktoré zaujmú už na prvý pohľad, sú doplnené o pestrofarebnú typografiu, ktorá tu a tam porušuje pravidlá. Vzniká tak spojenie, ktoré sa prelína celou identitou a jednotlivými výstupmi. Od menu, fľaškové nápoje, podložky na účet, nálepky či informačné tabuľky v interiéri.

TapRoom-Web-07 TapRoom-Web-04 TapRoom-Web-06 TapRoom-Web-02 TapRoom-Web-03   TapRoom-Web-09TapRoom-Collage-03-1500x2000TapRoom-Collage-02-1500x2000

Ak sa vám páči vizuálna identita Tap Room z dielne Lobby Design, viac z ich práce si môžete pozrieť na ich webe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Metalický alebo bridge?

Aký pantonovník by ste si priali v súťaži? Metalický alebo bridge (porovnávací)?
pokračovanie článku

Chocotone – čokoládové tyčinky

Minimalistické provedení obalu čokoládových tyčinek bylo inspirováno jmény barev Pantone. Každý tyčinka má jedinečný název, ilustraci a složení.