Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom. Z loga sa vytratil “vysmiaty” kopec a farebná paleta je po novom solitér v tmavomodrej.

Zelený dvojkopec pod kupolou bol pre značku ikonický. Časom sa jeho súčasťou stal aj prvok tváre, ktorý mal značku viac personifikovať a priblížiť ľuďom. Po novom sa zo symbolu opäť vytratil, aby prenechal priestor pre nové stvárnenie. Basecamp sa aktuálne prezentuje symbolom v linke s mäkkými zakončeniami, ktorý stále odkazuje na motív hory ale zároveň v ňom možno vidieť aj rastúcu krivku grafu či náznak checkmarku, ktorým sa označujú splnené úlohy.

Tvárička sa na symbol Basecampu dostala až časom

 

Ikonka je sprevádzaná sans serif názvom platformy. Aj v jeho prípade ide o zmenu, nové písmo – konkrétne Graphik Semibold od Commercial Type. Niekomu sa môže zdať, že by si mäkký symbol pýtal k sebe aj font s rovnakým vyznením. Inak je však výber tohto písma fajn voľbou.

 

Zhora dolu: Staré vs. nové

Výsledný dojem z nového loga je čistý, technologický. Na druhej strane je tu však aj otázka, či redizajn v tejto podobe neposúva značku do vôd anonymity s minimal jednofarebným logom, ktoré pripomína logo tech startupu.

Čo si o novom logu Basecamp myslíte vy? Dajte nám vedieť v komentároch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hravá koncepce Piece.Of.Sheep

Piece.of.Sheep je projekt reagující na ekologický podnět koncepčního balení organických tampónků a vatových tyčinek.
pokračovanie článku

Veľká typografia nič nerieši

Nedávna chyba pri vyhlásení výsledkov na udeľovaní filmových Oscarov inšpirovala dizajnérsku obec priniesť rýchle riešenie. Sám som dizajnér…
pokračovanie článku

MockUp plátenej tašky zadarmo

Graphic Burger aktuálne ponúka MockUp plátenej tašky pre Photoshop. PSD súbor so smart objects má rozlíšenie 2600 x…
pokračovanie článku

Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.