basecov 580x381 - Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom. Z loga sa vytratil “vysmiaty” kopec a farebná paleta je po novom solitér v tmavomodrej.

Zelený dvojkopec pod kupolou bol pre značku ikonický. Časom sa jeho súčasťou stal aj prvok tváre, ktorý mal značku viac personifikovať a priblížiť ľuďom. Po novom sa zo symbolu opäť vytratil, aby prenechal priestor pre nové stvárnenie. Basecamp sa aktuálne prezentuje symbolom v linke s mäkkými zakončeniami, ktorý stále odkazuje na motív hory ale zároveň v ňom možno vidieť aj rastúcu krivku grafu či náznak checkmarku, ktorým sa označujú splnené úlohy.

body 580x264 - Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Tvárička sa na symbol Basecampu dostala až časom

 

Ikonka je sprevádzaná sans serif názvom platformy. Aj v jeho prípade ide o zmenu, nové písmo – konkrétne Graphik Semibold od Commercial Type. Niekomu sa môže zdať, že by si mäkký symbol pýtal k sebe aj font s rovnakým vyznením. Inak je však výber tohto písma fajn voľbou.

old - Basecamp “stráca” tvár s novým logom

new - Basecamp “stráca” tvár s novým logom

 

Zhora dolu: Staré vs. nové

Výsledný dojem z nového loga je čistý, technologický. Na druhej strane je tu však aj otázka, či redizajn v tejto podobe neposúva značku do vôd anonymity s minimal jednofarebným logom, ktoré pripomína logo tech startupu.

Čo si o novom logu Basecamp myslíte vy? Dajte nám vedieť v komentároch.

  • Pozretí340

pridaj komentár