Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom. Z loga sa vytratil “vysmiaty” kopec a farebná paleta je po novom solitér v tmavomodrej.

Zelený dvojkopec pod kupolou bol pre značku ikonický. Časom sa jeho súčasťou stal aj prvok tváre, ktorý mal značku viac personifikovať a priblížiť ľuďom. Po novom sa zo symbolu opäť vytratil, aby prenechal priestor pre nové stvárnenie. Basecamp sa aktuálne prezentuje symbolom v linke s mäkkými zakončeniami, ktorý stále odkazuje na motív hory ale zároveň v ňom možno vidieť aj rastúcu krivku grafu či náznak checkmarku, ktorým sa označujú splnené úlohy.

Tvárička sa na symbol Basecampu dostala až časom

 

Ikonka je sprevádzaná sans serif názvom platformy. Aj v jeho prípade ide o zmenu, nové písmo – konkrétne Graphik Semibold od Commercial Type. Niekomu sa môže zdať, že by si mäkký symbol pýtal k sebe aj font s rovnakým vyznením. Inak je však výber tohto písma fajn voľbou.

 

Zhora dolu: Staré vs. nové

Výsledný dojem z nového loga je čistý, technologický. Na druhej strane je tu však aj otázka, či redizajn v tejto podobe neposúva značku do vôd anonymity s minimal jednofarebným logom, ktoré pripomína logo tech startupu.

Čo si o novom logu Basecamp myslíte vy? Dajte nám vedieť v komentároch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Odvážny grafický dizajn Jozefa Ondríka

Prácu slovenského grafického a web dizajnéra Jozefa Ondríka si už všimli aj zahraničné internetové stránky. Nie je to ale…
pokračovanie článku

Vizuálna identita inšpirovaná remeslom

Vizuálne identity sú často založené na jednom ikonickom prvku, ktorý je ďalej rozvíjaný v rámci jednotlivých výstupov a komunikačných celkov…