Pôsobivé spojenia ilustrácie a brandingu

Ilustrácia zažíva vo svete rozmach. Stále viac a viac značiek či magazínov využíva práve toto médium na doplnenie obsahov, ktoré ponúkajú svojim adresátom. Práve ilustrácia, pestrosť jej foriem a jedinečné stvárnenie skutočného či fiktívneho sveta dokáže často pritiahnuť pozornosť k zvyšku informácií, ktoré sú obsiahnuté v texte. Dnes vám preto ponúkame pohľad na niekoľko príkladov výborného použitia ilustrácie.

rock discover1 dunk1 oreo dream1

Oreo pri príprave tejto kampane oslovila desiatku autorov, ktorí mali v spolupráci s Martin Agency prísť s vlastnou postavou. Jediná podmienka – sušienka namiesto tváre. Celú kampaň nájdete na stránke agentúry.

231046_ee3709a5790243488b6fcac3d02431c2 231042_9c790eea4ad24907832fbefa10e995b6 231030_ab076d986b4b49019049f96634b1b19d 231022_51483bebecb7402e90a4b27d2533d118 231038_ddb4b14a98b44d3f802983af3c3d3005 231026_366e7fb3256446ebbc795df0819cb257

Pre účely promovania novej série audiokníh siahli v Penguin Books po ilustráciách, ktoré v čitateľoch vyvolajú silnú nostalgiu a spomienky na dobre známe príbehy. Všimli ste si zvukového technika, ktorý neohrozene nahráva príbeh, aby ste si ho mohli v pohodlí vypočuť? Ilustrácie pripravil Jared Muralt.

FC_Ads FC_Ads FC_Ads

Ako lepšie prezentovať produkt predurčený na využívanie pri kreslení ako prostredníctvom ilustrácie? Autorom vizuálov je Reed Collins.

kuoni

Kuoni organizuje prémiové zájazdy, ktoré propaguje takouto parádnou vizualitou z produkcie francúzskej ilustrátorky Maliky Favre. Celú kampaň nájdete na autorkinej stránke.

b1a36236691285.572618f1f0cdc 1d64e236691285.572618f1f07e3 84595836691285.572618f1f02fe

Kúsok od Carloca Studio pre Schusevovo múzeum architektúry v duchu myšlienky kampane “Objavte celý príbeh”.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lohaco

Bydlet ve velkém městě má za následek to, že se do malých obytných domů snaží nacpat co nejvíce…
pokračovanie článku

Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.