Sagmeister & Walsh predstavili svoj pohľad na bublinky

Ako môže vyzerať chuť perlivého jablkového džúsu? Túto otázku si položili Sagmeister & Walsh. Odpoveď, ktorú našli je stvárnená v rebrandingovj kampani pre Appy Fizz.

Indická značka bublinkového nápoja po novom reprezentuje dynamická grafika plná kruhov a bodiek. Práve ony majú stvárňovať bublinky, ktoré jablkový drink obsahuje. Svojský vizuál založený na kruhoch má odlíšiť značku na trhu.

APPYFIZZ_2016_10_new SW_AF_Bowl_new AppyFizz_2016_06_new

Okrem vizuálov nasadených v printe a outdoore dopĺňa kampaň webstránka s gifkami či Instagram profil. V rámci kampane sa objavil aj TV spot s bollywoodskou hviezdou Priyankou Chopra, ktorá je zároveň ambassadorom značky.

https://www.youtube.com/watch?v=-cXhBp6jh9w

Pre newyorské dizajnérske štúdio to v tomto segmente nie je premiéra. V minulosti vytvorili kampaň pre Frooti – najväčšiu indickú značku mangového džúsu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Korporátní identita The Urbanist

Společnost The Urbanist prodává produkty z kameniny – keramickou žulu, velkoplošnou dlažbu a mozaikovou keramickou žulu. Korporátní identita je plně…
pokračovanie článku

Workshop Letteringu

21. novembra 2015, v čase 9:30 – 17:30 EduCafe Osvoj si zákonitosti ručne písaného písma a zvečni si svoj obľubený citát.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – C’est normal

Myšlenka pro lepenkovou krabici módní značky C’est normal napodobuje přepravní kontejner. Kvalitní oděvní značka je každým coulem jedinečná.