Sagmeister & Walsh predstavili svoj pohľad na bublinky

Ako môže vyzerať chuť perlivého jablkového džúsu? Túto otázku si položili Sagmeister & Walsh. Odpoveď, ktorú našli je stvárnená v rebrandingovj kampani pre Appy Fizz.

Indická značka bublinkového nápoja po novom reprezentuje dynamická grafika plná kruhov a bodiek. Práve ony majú stvárňovať bublinky, ktoré jablkový drink obsahuje. Svojský vizuál založený na kruhoch má odlíšiť značku na trhu.

APPYFIZZ_2016_10_new SW_AF_Bowl_new AppyFizz_2016_06_new

Okrem vizuálov nasadených v printe a outdoore dopĺňa kampaň webstránka s gifkami či Instagram profil. V rámci kampane sa objavil aj TV spot s bollywoodskou hviezdou Priyankou Chopra, ktorá je zároveň ambassadorom značky.

https://www.youtube.com/watch?v=-cXhBp6jh9w

Pre newyorské dizajnérske štúdio to v tomto segmente nie je premiéra. V minulosti vytvorili kampaň pre Frooti – najväčšiu indickú značku mangového džúsu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Od dizajnu k dizajnu vás prevedie nová kniha

V Českej republike nedávno vyšla publikácia Od designu k designu dizajnéra Pavla Nogu, ktorá má priblížiť históriu grafického dizajnu verejnosti,…
pokračovanie článku

Creative Mornings Bratislava: Ján Filípek

27. marec, 9:00 – 10:30 FOXFORD, Obchodná 26, 81101 Bratislava, Slovakia Akou farbou atramentu píše alebo kreslí founder DizajnDesign Ján Filípek.…
pokračovanie článku

Prvé ilustrácie Harryho Pottera vôbec

Harry Potter včera oslavoval 20 rokov od vydania prvej knihy. Počas týchto dvoch desaťročí vzniklo množstvo vizuálnych spracovaní…
pokračovanie článku

Mozilla mení logo – s pomocou komunity

Spoločnosť sa rozhodla svoj nový vizuál konzultovať s verejnosťou. Tej predložila sedem návrhov, na ktoré by rada počula názor.…
pokračovanie článku

Logo? Až na posledním místě

Představte si, že plujete na otevřeném moři a v dálce vidíte podivně blikající světlo. Nerozumíte mu a po chvíli ho začnete ignorovat.…