Prémiové cukrovinky Kolatch majú novinku z dražovaného ovocia s novými obalmi

Značka prináša novú produktovú radu z obľúbeného dražovaného ovocia. Maliny, jahody ale aj lesné ovocie zaliate v bielej, mliečnej či horkej čokoláde.

Obaly pre novinku obsahujú siluety dražovaného ovocia, ktoré sú vizuálnou metaforou pre samotné produkty, s farebnosťou, ktorá pripomína vybraný druh.

Podobne ako aj ostatné výrobky značky Kolatch, je aj nová produktová rada určená na impulzívny predaj. Hlavnou úlohou bolo preto spraviť ju čo najjednoduchšie rozpoznateľnú a jednoducho zabalenú. Novinky sú preto balené do praktického papierového flowpacku, ktorý je navyše ľahko recyklovateľný.

Autorom obalov je dizajnér Michal Slovák, ktorý so značkou na vývoji jej obalového dizajnu spolupracuje dlhodobo. Fotografie novej produktovej rady vytvorili Nora a Jakub Čaprnkovci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe predstavuje UX dizajn rýchlosťou kométy

Spoločnosť aktuálne vyvíja nový produkt, ktorý má do veľkej miery uľahčiť prácu dizajnérov v programoch Photoshop a Illustrator. Nový projekt má…
pokračovanie článku

Nové metalické odstíny PANTONE

PANTONE, specialista na profesionální barevné standardy, vydal svou nejnovější kolekci „Metallic Shimmers“, která designéru umožní vylepšovat jejich návrhy. Kolekce…