Halloweensky redizajn známych značiek

Posledný októbrový deň sa je tu a spolu s ním – okrem tradičného domáceho sviatku – aj celkom populárny Halloween. Okrem detí v strašidelných kostýmoch, ktoré si budujú nábeh na cukrovku, majú z tohto dňa radosť aj značky. Je to čas kedy, podobne ako na Vianoce či Veľkú noc, prichádzajú s limitovanými edíciami v špeciálnych obaloch. A so špeciálnymi logami.

Graphic Design Blog pri tejto príležitosti zozbieral niekoľko takýchto kúskov. Ide o logá svetovo známych značiek, ktoré prešli sezónnym redizajnom, aby dotvorili celkový dojem z nového obalu. Takéto zmeny sú často príjemným osviežením korporátnej identity bez toho, aby produkt stratil svoju funkčnú tvár. Napriek všetkým zásahom a úpravám je možné pôvodné logá stále ľahko spoznať. Pár netopierov a nejaký ten pavúk predsa nemôžu zatieniť ikonickosť viacerých z týchto značiek:

3 1 6 4 5

 

 

Tak čo, páči sa vám niektoré z nich?

zdroj: Graphic Design Blog

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aký bol online Zlin Design Week 2020

Tohtoročné vydanie podujatie sa prvýkrát konalo v online priestore. Na sociálnych sieťach tak mohli všetci priaznivci dizajnu sledovať príbehy dizajnérov, úspešných spoluprác ale aj podeliť sa o inšpirácie.
pokračovanie článku

Blansko má nové logo a vizuálnu identitu

Mesto predstavilo svoju novú vizuálnu identitu, v centre ktorej stojí symbol mestskej veže s modrým orámovaním, ktoré je zase odkazom…
pokračovanie článku

Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábave

Záver februára prinesie aj do pražského divadla Archa ďalší ročník motion design konferencie Mouvo. Čo si pre návštevníkov pripravili…