V spolupráci s reklamnou agentúrou Leo Burnett v Dubaji, vydal McDonald sériu grafík inšpirovaných slávnymi farbami Pantone. Tri legendárne hamburgery, Cheeseburger, McChicken a samozrejme Big Mac.
Šikovná reklama, ktorá dokonale ilustruje transparentnosť požadovanú McDonaldom s ohľadom na svoje výrobky a dokonalá jazda na všadeprítomný trend, ktorý práve teraz fičí vo svete grafiky!
V tejto reklamnej kampani, vedenej v Spojených arabských emirátoch, chcel McDonald zdôrazniť a upresniť ingrediencie svojich hlavných výrobkov a to Cheeseburger, McChicken a Big Mac, na čo sa Pantone vizuálne dokonale hodí.
Farebná paleta zahŕňa hlavné ingrediencie pre burgre (chlieb, šalát, majonéza, steak, nakladaná zelenina, atď.) Táto originálna kampaň, získala ocenenie na festivale Lynx Dubaj, festival komunikácie a kreativity, ktorý sa koná každoročne v Dubaji.
Zdroj: fubiz.net