Pantone projekt McDonald

V spolupráci s reklamnou agentúrou Leo Burnett v Dubaji, vydal McDonald sériu grafík inšpirovaných slávnymi farbami Pantone. Tri legendárne hamburgery, Cheeseburger, McChicken a samozrejme Big Mac.

Šikovná reklama, ktorá dokonale ilustruje transparentnosť požadovanú McDonaldom s ohľadom na svoje výrobky a dokonalá jazda na všadeprítomný trend, ktorý práve teraz fičí vo svete grafiky!

V tejto reklamnej kampani, vedenej v Spojených arabských emirátoch, chcel McDonald zdôrazniť a upresniť ingrediencie svojich hlavných výrobkov a to Cheeseburger, McChicken a Big Mac, na čo sa Pantone vizuálne dokonale hodí.

Farebná paleta zahŕňa hlavné ingrediencie pre burgre (chlieb, šalát, majonéza, steak, nakladaná zelenina, atď.) Táto originálna kampaň, získala ocenenie na festivale Lynx Dubaj, festival komunikácie a kreativity, ktorý sa koná každoročne v Dubaji.

mcdonald-s-leo-burnett-dubai-burgers-mythiques-mcdonald-s-s-illustrent-cartes-pantone_0-590x850

mcdopantone-4-900x1297

mcdopantone-3-900x1297

Zdroj: fubiz.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Užite si dvakrát viac FREE fotiek na picjumbo

Pokiaľ často hľadáte inšpiráciu, zaujímavé fotografie a umelecké zábery, tak už viac nemusíte brázdiť len na Pintereste. Picjumbo.com Vám…
pokračovanie článku

Miniatúrne obrázky na každý deň

Umenie, či už drobné alebo veľké, je ťažké. Brooke Rothshank je človek, ktorý sa akoby vysmieva neohrabanému úsiliu o drobné…
pokračovanie článku

V roku 2023 generovalo 69 herných spoločností na Slovensku obrat vo výške 70 miliónov EUR, herný priemysel zaznamenal prvý výraznejší pokles

Slovenský herný priemysel zaznamenal v roku 2023 prvýkrát výraznejší pokles. Celkový obrat klesol z 77,1 milióna EUR v roku 2022 na 70 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 69 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 1017 pracovníkov, čo taktiež predstavuje pokles oproti 1080 v roku 2022.