Adobe kupuje Workfront – platformu na riadenie práce

Gigant ponúkajúci nástroje pre kreatívnych profesionálov tak rozšíri svoje portfólio o ďalší produkt.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Suťaž: Redizajnuj Hellera

Navrhni redizajn knižných obálok Hlava XXII, Niečo sa stalo a Gold nad zlato. Chceš sa zakresliť do histórie? Zapoj sa…
pokračovanie článku

Winter Flowers abeceda za 1 dolár!

Dnes vám prínašame tip na ozdobnú abecedu, ktorá sa môže hodiť pre rôzne tipy projektov, hlavne v printe –…