Adobe kupuje Workfront – platformu na riadenie práce

Gigant ponúkajúci nástroje pre kreatívnych profesionálov tak rozšíri svoje portfólio o ďalší produkt.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup pre obalový dizajn vrecka zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na mockup plastového vrecka z portálu Graphic Burger. Prostredníctvom fotorealistických náhľadov tak môžete prezentovať svoje…
pokračovanie článku

S VŠVU na rezidenciu do Paríža už tento rok

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave sa ako prvá vysoká škola v regióne stala partnerom Cité internationale des arts, medzinárodného centra pre umelecké rezidencie v Paríži. V spolupráci so Slovenským inštitútom v Paríži už tento rok vyšlú do Francúzska prvú rezidentku alebo rezidenta.