Adobe kupuje Workfront – platformu na riadenie práce

Gigant ponúkajúci nástroje pre kreatívnych profesionálov tak rozšíri svoje portfólio o ďalší produkt.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 3. časť

Vitajte pri dieli číslo tri. V našom seriáli o free fontoch vám ponúkame prehľad niekoľkých písiem, ktoré si určite zaslúžia…
pokračovanie článku

Noc biznis etikety

11. februára 19:00 – 22:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, Bratislava