Adobe kupuje Workfront – platformu na riadenie práce

Gigant ponúkajúci nástroje pre kreatívnych profesionálov tak rozšíri svoje portfólio o ďalší produkt.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Od kolísky v kráse

Spisovateľka Tamara Šimončíková Heribanová už roky popularizuje krásu slovenského ľudového odevu. Staré pôvodné kroje zbiera vyše pätnásť rokov…