Oddly: Škaredé ovocie s pekným obalom

Značka nápojov, ktorá pre svoje produkty využíva kusy, ktoré sú pre svoj tvar a vzhľad ťažko predajné.

Takmer 12% ovocia a zeleniny ostane na pultoch predajní. K nim si možno ešte primyslieť tie, ktoré sa pre svoju “škaredosť” do obchodov ani nedostane.

Práve tieto kusy však pre svoje nápoje využíva japonská značka Oddly. Ovocie a zelenina, ktoré by sa inak vyhodili, tak nájdu svoje využitie. Myšlienkou nedokonalosti je inšpirovaný aj obalový dizajn nápojov.

Na etiketách možno vidieť mierne abstraktné poňatie ingrediencií so zvláštnymi tvarmi. Tie oživili pôvodné obaly, na ktorých bolo prítomné iba logo značky.

Pred fotograficky orientovaným prístupom uprednostil autor dizajnu Jin Fujiwara zo štúdia Stamp, ilustráciu. Zjednodušené stvárnenie upriamuje pozornosť na rôznozorodé tvary a výsledok je zaujímavejší ako priamočiara fotografia.

Názov brandu využíva písmo Brule od Typeverything, ktoré Jin zvolil, mu pripomína práve ingrediencie nápojov. Logo je na etikete aj ďalších výstupoch k brandingu prítomné v rôznych náklonoch, čo ďalej podčiarkuje “zvláštnosť” ako esenciu Oddly.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockupy magazínu za 12 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na zaujímavý mockup magazínu. Séria obsahuje viacero náhľadov, pomocou ktorých môžete svoj dizajn…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: The Idea

Dnes v rámci pohybovej inšpirácie uvidíte video, ktoré vtipným spôsobom reflektuje úskalia pri vymýšľaní nápadov. Animácia ukazuje viacero metafor…
pokračovanie článku

Prvý (veľký) update pre InDesign CC

Po uvedení služby Creative Cloud v máji tohto roku, bola jednou z kľúčových výhod novej platformy synchronizovanosť. Možnosť mať prakticky…