Rebrand Conde de Arraiolos

Tradiční keramika regionu Alentejo v Portugalsku inspirovala grafický koncept nové identity vína Conde de Arraiolos, za který je zodpovědný Herdade das Mouras.

Na rebrandu pracovala M&A Creative Agency, která vycházela z různých návrhů již vyvinutých pro značku Sociadade Agrícola da Herdade das Mouras de Arraiolos.

Zdroje: packagingoftheworld, creative.grupoma

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Design láhve Sake Torimodosu

Torimodosu – když tě život srazí na kolena, zvedni se, opraš si je a jdi dál. Jde o koncepční projekt,…
pokračovanie článku

Set pixel perfect ikoniek zadarmo!

Na graphicburger je aktuálne dostupná na voľné stiahnutie napríklad táto zbierka ikoniek. Všetky sú vo formátoch AI a EPS,…
pokračovanie článku

Animation Meetup

Ako sa dá vo filme zo železničného múzea v Českej republike vytvoriť pomocou špeciálnych efektov opustená stanica v Kazachstane?  Aj…