Zdvihnuté hokejky – SZĽH odhalil svoje nové logo

Zväz predstavil novú vizuálnu identitu, v ktorej sa má niesť celá komunikácia aj reprezentačné dresy či oblečenie pre hráčov a fanúšikov. SZĽH doteraz používal vlastné logo, reprezentácia mala vlastné a zároveň na dresoch štátny znak. Bolo preto zámerom túto identitu zjednotiť pod jeden symbol.

Ten v sebe nesie motívy a symboliku štátneho znaku, no s grafickými prvkami, ktoré sú vlastné športovej tematike. Štylizovaný dvojkríž stojí na novom logu na trojvrší vytvorenom zo zdvihnutých hokejok. Tie odkazujú na víťazstvo, resp. radostné prejavy späté s gólom.

Autorom loga je kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett, Peter Kačenka. Pri tvorbe nového symbolu bolo podľa jeho slov dôležité navrhnúť jednoduché a dobre zrozumiteľné vizuálne riešenie. Pri štylizácii  trojvršia sa autor pokúsil do nich vložiť hokejky a čo podľa jeho slov  vytvára dojem hokejovej krajiny.

Koncept loga na dresoch je zaužívaný v krajinách ako Kanada, USA, Fínsko, Švédsko ale aj u našich západných susedov v Česku.

Hráči sa v nových dresoch predvedú už na Nemeckom pohári, ktorý sa bude hrať v novembri. Zaujímavosťou je, že okrem nového loga sa na dresoch nebudú objavovať logá partnerov či sponzorov SZĽH.

Čo hovoríte na nové logo SZĽH?

Dajte nám vedieť v našej ankete! A ak chcete k logu povedať niečo viac, napíšte nám do komentárov.

[poll id=”38″]
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Raňajkové dizajn menu

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…
pokračovanie článku

Frustrácia z klientov?

Všetci to poznáme. Nie každý klient je ideálny a občas aj ten náš obľúbený klient vymyslí niečo neuveriteľné. Túto frustráciu…
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Les Vinificateurs

Dizajn etikiet pre ročník 2021 kombinuje výrazné logo s autentickou písanou typografiou, ktorá má vytvoriť silnejšie spojenie so zákazníkom.