Zväz predstavil novú vizuálnu identitu, v ktorej sa má niesť celá komunikácia aj reprezentačné dresy či oblečenie pre hráčov a fanúšikov. SZĽH doteraz používal vlastné logo, reprezentácia mala vlastné a zároveň na dresoch štátny znak. Bolo preto zámerom túto identitu zjednotiť pod jeden symbol.
Ten v sebe nesie motívy a symboliku štátneho znaku, no s grafickými prvkami, ktoré sú vlastné športovej tematike. Štylizovaný dvojkríž stojí na novom logu na trojvrší vytvorenom zo zdvihnutých hokejok. Tie odkazujú na víťazstvo, resp. radostné prejavy späté s gólom.
Autorom loga je kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett, Peter Kačenka. Pri tvorbe nového symbolu bolo podľa jeho slov dôležité navrhnúť jednoduché a dobre zrozumiteľné vizuálne riešenie. Pri štylizácii trojvršia sa autor pokúsil do nich vložiť hokejky a čo podľa jeho slov vytvára dojem hokejovej krajiny.
Koncept loga na dresoch je zaužívaný v krajinách ako Kanada, USA, Fínsko, Švédsko ale aj u našich západných susedov v Česku.
Hráči sa v nových dresoch predvedú už na Nemeckom pohári, ktorý sa bude hrať v novembri. Zaujímavosťou je, že okrem nového loga sa na dresoch nebudú objavovať logá partnerov či sponzorov SZĽH.
Čo hovoríte na nové logo SZĽH?
Dajte nám vedieť v našej ankete! A ak chcete k logu povedať niečo viac, napíšte nám do komentárov.
[poll id=”38″]