Na tvorbe spolupracovalo štúdio Irradié s interným tímom dizajnérov. Ich spoločným cieľom bolo vytvoriť kreatívny systém prvkov, ktorý bude cielen obsahovať nedokonalosti. Koncept má v praxi umožňovať prispôsobovanie tonality a výrazu podľa kontextu toho, čo sa komunikuje.
Súčasťou rebrandu je aj nové písmo na mieru s tematickým názvom Chirp od GrilliType. Nová typografia je zatiaľ prítomná “iba” v komunikácii značky, nie priamo v jej produkte. V rámci toho, čo zatiaľ v tomto aspekte vidno, dáva Chirp výstupom energetický náboj a určitú hravú dravosť (dravú hravosť?).
Branding je voľným zoskupením prvkov, ktoré sú aplikované v rôznych kombináciách a viacerých vrstvách. Silne prítomný je motív trhania, ktorý odkrýva to, čo sa ukrýva pod povrchom a má byť tak metaforou na objavovanie informácií. Zaujímavé je aj povšimnutie, že pre primárne digitálnu značku je použitá printová estetika. Na druhej strane to môže byť vítanou zmenou.
Art direction silne evokuje neuhladený, pouličný štýl s odkazom na textúry a materiál. Výsledok je vcelku pôsobivý a živelný, čo môže byť pri štartovaní nového brandingu celkom výhoda. Druhá vec je, či táto vizualita bude vytvárať asociáciu s brandom ako je Twitter a skúsenosťami ľudí s používaním jeho sociálnej siete.
zdroj: Twitter