Trädgårdsgin: obal ako stvorený na vianočnú pohodu

Dizajn tohto nápoja už pri prvom kontakte s jeho fľašou a etiketou navodí tú správnu sviatočnú atmosféru.

Produkt dáva svojim obalovým dizajnom jasne najavo svoj pôvod v remeselnej produkcii a orientácii na malé várky nápoja. Je to vďaka zvoleným materiálom aj jemným detailom. Či už ide o samotnú fľaša z hnedého skla s vystúpeným logom a mestom, odkiaľ gin pochádza, alebo dekoratívne, no škandinávsky elegantne poňatá etiketa na craftovom papieri, ktorá obsahuje priestor na vyplnenie informácií o konkrétnej dávke a chuťovom profile.

Gin pochádza z destilačnej kolóny Stockholms Bränneri, o ktorých sme nedávno písali v súvislosti s ich vlajkovým produktom. Autorom dizajnov pre ich produktové rady je dizajnér Carl Bachmann zo Štokholmu, ktoré tvorbu si môžete pozrieť na jeho Behance.

zdroj: Carl Bachmann

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Procházkova SIEŤ s novým logom

Radoslav Procházka predstavil názov svojej strany, jej program ale aj nové logo. To sa nesie v znamení farebnej duality,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bom Dia Alacati

Bom Dia je snídaňový, brunchový a koktejlový bar v tureckém İzmiru. Jedná se o oblíbený spot místních obyvatel i rekreantů.
pokračovanie článku

Rozprávanie o letterpresse a dizajne – online event Dve Lamy

Letterpress (kníhtlač) je najstaršia tlačiarenská technika, ktorá pôvodom pochádza z Číny a v Európe ju preslávil známy Johannes Gutenberg, ktorého poznáme zo školských učebníc. V čom je táto tlač jedinečná a prečo sa k nej aj v 21.storočí s nadšením vraciame?