Toto sú víťazné obaly Model Young Package 2019

Nedávno prebehla v Česku zaujímavá súťaž Model Young Package. Témou  aktuálneho ročníka boli samozrejme obaly, ale presnejšie zážitok z rozbaľovania. Pozrite sa, ako sa tohto zadania ujali víťazi.

Hlavná cena a 1. miesto v kategórii Unlimited: Māori

Zvonku obyčajná kvádrová krabička ukrýva jednotlivé obaly pre 3 rôzne produkty. Zámerom autora Macieja Jandera bolo využiť vnútorný priestor na maximum. Riešením sú obaly atypického tvaru, ktoré farebne odkazujú na vôňu kozmetiky, ktorá sa v nich ukrýva.

2. miesto v kategórii Unlimited: POP UP CARD / TWIST WATCH / SCREWS

Autorské duo Magdalena CieslakJaroslaw Luczak z Poľska prišlo s inovatívnym riešením pre obaly malých produktov. Ich návrh zatvárania umožňuje jednoducho otvárať, vyberať a znovu zatvárať obsah. Krabičky je možné opätovne použiť.

3. miesto v kategórii Unlimited: Popelčin sen

Už názov napovedá o čo pôjde. Krabička od autorky Denisy Novobilskej s motívmi známej rozprávky skrýva mechanizmu, ktorý vďaka správnej tuhosti papiera vytvára moment prekvapenia, takže je obal ideálny na darčeky a podobné drobnosti.

1. miesto v kategórii High Schools: Radost z odtŕhania

Obal Ondřeja Fiedlera, ktorý disponuje známym odtŕhavacím riešením. Tu je však použitý takmer po celej dĺžke krabice a tým podľa autora predlžuje zábavu pri rozbaľovaní.

2. miesto v kategórii High Schools: Ozvučný obal na ozvučné drievka

Obal na hracie drievka, na ktorý si aj zahráte? Presne tak. Jaroslava Straková navrhla riešenie, ktoré vďaka vlnitej lepenke umožňuje usporiadať minikoncert hneď po rozbalení

 

3. miesto v kategórii High Schools: Obal na autíčko

Krabička z produkcie Pavlíny Kubínovej, ktorá ukrýva automobil umožňuje rozbalenie jediným pohybom. Stačí potiahnuť štartovací prúžok a formula vyrazí z boxu.

 

 

zdroj: young-package.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…
pokračovanie článku

Trvalo udržateľný produkt z dielne Malina Studia

Ekológia je témou, ktorá v súčasnosti rezonuje v médiách a na sociálnych sieťach. Upozorňovanie na klimatické zmeny, koncepty bezobalových obchodov alebo propagácia rozložiteľných obalov. Aký to má vôbec súvis s grafickým dizajnom? Spýtali sme sa na to Adriána Juráčeka – kreatívneho riaditeľa Malina Studio.