Od pôvodne malý žltých štvorčekov sa portfólio značky poriadne rozrástlo. Dnes v ňom možno nájsť množstvo rôznych veľkostí, tvarov aj farieb.
Nové logo Post-it® nie je dramatickým redizajnom, skôr chce naprávať nedostatky svojho predchodcu. Ten bol zložený z viacerých rozšantených papierikov so zvláštnymi pomermi strán, niekoľkými odtieňmi od žltej po oranžovú a s viacerými obťahovými linkami a tieňovaním.
Nový symbol celú ideu zjednodušil na dvojicu štvorcových post-itov s čiernym obrysom, ktorý pomôže s aplikáciou na rôzne podklady. Namiesto divokej práce s warp efektmi sú nové post-it štvorce pevne prichytené v priestore.
Staré a nové okrem názornej prezentácie produktu, prepája aj pôvodná typografia. Nápis Post-it v Helvetice obsahuje pekný detail – spojovník medzi dvomi slovami názvu má tvar štvorca, čo takisto odkazuje na ikonický tvar papierikov.
zdroj: Post-it