Súťaž: Európska agentúra pre globálne navigačné systémy sa mení a hľadá nové logo

Agentúra GSA má čoskoro zmeniť podobu a stať sa Agentúrou EÚ pre vesmírny program EUSPA. V súvislosti s tým prichádza aj súťaž o logo.

Nová agentúra sa bude zameriavať na riadenie európskych navigačných systémov, pozorovanie Zeme, ale takisto na podnecovanie vládnych aplikácií z oblastí telekomunikácie, bezpečnosti infraštruktúr, či kyberbezpečnosti. Reflektovať túto zmenu sa organizácia rozhodla aj v oblasti vizuálnej komunikácie. Nové logo hľadá v súťaži EUSPA Logo Design Contest. Výkonný riaditeľ GSA Pascal Claudel:

Európa sa môže chváliť talentovanými vizuálnymi umelcami. Chceme sa spoľahnúť na ich kreativitu. Touto súťažou chceme dať príležitosť európskym dizajnérom byť súčasťou našej budúcnosti, pomôcť im rozšíriť svoje portfólio logom, ktoré bude vždy referenčný bod v ich kariére a podporí ich európske renomé. Hľadáme umelcov, ktorí vytvoria silnú vizuálnu identitu, čo pomôže tejto agentúre vyčnievať v digitálne pestrej ére.

Kto sa môže zapojiť

Súťaž je určená pre študentov, mladých profesionálov ale aj renomované dizajnové spoločnosti.

Pravidlá a ďalšie info

Každý súťažiaci môže poslať maximálne dva návrhy. Ich cieľom má byť zachytenie podstaty novej EUSPA agentúry vo vizuálne zaujímavom a esteticky príjemnom logu. Ideálny dizajn by mal byť jednoduchý, avšak schopný podať informáciu o aktivitách agentúry. V neposlednom rade najmä zabezpečiť ľahkú identifikáciu značky EUSPA.

Logá budú hodnotiť členovia komisie na základe jasnosti, originality a grafickej reprezentácie. Z nich vzíde päť projektov, ktorých autori budú pozvaní na jednania s GSA o dodaní dizajnu.

Odmena

Víťaz bude vybraný z piatich finalistov a môže si odniesť až 15 000 eur.

Deadline

Uzávierka súťaže je 14. augusta 2020. Podrobné pravidlá nájdete v oficiálnom dokumente.

zdroj: Kozmonautika

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe kúpilo Fotoliu za 800 miliónov

Adobe sa od spustenia služby Creative Cloud pokúšalo pridať platforme niečo viac. Tak, aby sa z nej stalo miesto…
pokračovanie článku

Let’s Talk About ► PERGRAPHICA® + Whatever N.2

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, pripravili sme pre vás druhé pokračovanie TALKU Let's Talk About ► PERGAPHICA® +Whatever N.2, ktorého hlavnou témou bude AKTUÁLNA KAMPAŇ „Catching Feels“ vytvorená pre INŠPIRÁCIU kreatívcov, aby ukázala krásu dizajnových papierov PERGAPHICA®, nielen bielych odtieňov, ale aj nových tmavých a hlbokých.