Štýlové Cold brew vo vínnej fľaši pre workoholikov

Ako sa pozná správny workoholik? Namiesto jedného loga ich navrhne rovno desať.

Dizajnérska insomnia

Tak to urobili v moskovskom štúdiu The Clients, keď navrhovali obal pre cold brew kávu balenú vo vínových fľašiach. Naservírovali preto klientovi už spomínanú desiatku log, desať dizajnov etikety, darčekovú krabicu, pivné plechovky, obaly na zrnkovú kávu…. Podložky pod poháre. Odznaky. Nálepky. Baliaci papier. Plagáty. Set nálepiek pre apku Telegram. Zabudli sme na niečo?

Identita ako taká spája viacero prvkov z rôznych svetov. Komplexná ilustrácia, štylizovaná flat ilustrácia, chlapík z IKEA návodu, dynamická typografia… To je niekoľko vecí, ktoré sa objavujú a premiešavajú v brandingu Workaholic. Všetko prepája limitovaná farebná paleta ružovej, čiernej a príležitostne modrej.

Vidno, že celá “workholik téma” dizajnérov bavila, čo dosvedčuje aj záver ich opisu k projektu: Teraz máme tak trochu pocit, že by sme mali začať odznova.

Čo hovoríte na túto odviazanú identitu?

zdroj: The Clients

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dokonalá pocta starej typografii

Dnes vám ponúkame ukážku práce, ktorá sa len tak nevidí. Prepracovanosť a detaily, ktoré obsahuje Imaginarium od Antona Burmistrova…