Most dnes ponúka dostatok zelene a zázemie pre rôzne aktivity na čerstvom vzduchu aj v interiéri. Centru mesta zase dominuje brutalistická architektúra. Tieto motívy sú obsiahnuté v novej identite od Lemon design.
Branding postavený na štylizovaných vzoroch, ktoré majú formu pruhov a je ich možné vrstviť podľa potrieb konkrétneho formátu. Jednotlivé pruhu sú odkazom na vyššie spomenutý charakter Mostu. Nájdete tu horizonty miestnej krajiny ako sú paneláky, lesy, kopce či vodné plochy.
Výraznou mierou novú identitu definuje aj písmo na mieru – Dost Sans. Ponúka set alternatívnych znakov, ktoré umožňujú voliť tonalitu podľa zámeru a robiť tak komunikáciu ešte originálnejšou. Písmo bude voľne dostupné aj verejnosti, ktorá sa bude môcť podieľať na vizuáloch mesta.
Súčasnú tvár mesta a jeho svojráz autori zakomponvali do sloganu Máme toho dost! Tento dvojzmysel poukazuje na rozmanitost Mostu a robí to so štipkou miestnej drzosti.
Lemon design má za sebou viacero zaujímavých projektov z oblasti brandingu miest – autorsky stojí napríklad za vizualitou Příbrami či Frýdku-Místku.
zdroj: e-mostecko