Puzzle plné zaujímavých detailov od Jägermeisteru

Ak máte radi veci tvorené ručne, toto bude niečo pre vás. Jägermeister sa nedávno pripomenul projektom, pri ktorom dostáva termín „handmade” celkom nový význam. Pozrite sa bližšie na trojicu vizuálov, či skôr diorám, vytvorených v rámci kampane.

Koncept vznikol v Deutsch New York a na exekúcii sa podieľali Olivia Knapp, Yeahhh! Studios a DKNG Studios – každý zo spomínaných prispel jedným kúskom. Výsledok v podobe komplexných a prepracovaných diorám má odkazovať na dedičstvo značky, ingrediencie a proces destilácie.

Každá z impozantných „skladačiek” pozostáva celkovo z 56 drevenných dielikov, ktoré sa dohromady skladajú podobne ako puzzle. Počet kusov nie je vôbec náhodný – číslo 56 reprezentuje byliny a korenia, ktoré tvoria jedinečnú chuť nápoja.

Jednotlivé diela boli po zostavení prenesené do online sveta v podobe fotografií. Tie poslúžili ako základ pre trojicu reklamných vizuálov kampane „56 Parts. Best As One”.

2 6 4 3 5

zdroj: adweek.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Focus stacking

Makro fotografia je krásna vec. Umožňuje nám vnímať tvary a štruktúry tých najdrobnejších predmetov, pozrieť sa do tváre hmyzu…
pokračovanie článku

Adobe Acrobat DC a Adobe Document Cloud

Zveme vás na seminář na téma efektivnější práce s elektronickými dokumenty a představení Acrobatu DC a Adobe Document Cloudu.
pokračovanie článku

Nový dizajnový kurz vás naučí ako zlepšíť kreatívny proces pomocou AI

Dodo Dobrík je jediný slovenský dizajnér, ktorý sa môže popýšiť prestížnym ocenením z celosvetovej súťaže D&AD. V máji bude viesť kurz o spojení kreativty a nástrojov umelej inteligencie. To všetko na pôdoryse kreatívnych kurzov Martina Bajaníka a jeho značky PEKNE & DOBRE.