Do výzvy sa zapojilo celkovo 76 návrhov a víťazom sa stal ten od štúdia ReDesign. Zaujímavou súčasťou uvedenia nového brandingu bol aj vznik pivného špeciálu od pivovaru Bubeneč.
Hlavným motívom novej identity je práca s geometriou a jej tvarmi. V centre pozornosti stojí štít so zaoblenými rohmi v spodnej časti, ktorý je základným stavebným prvkom. Tvarovo jednoduchý odkazuje na funckionalizmus, ktorý je pre mestskú časť typický.
Staré vs. nové
Branding nechce doslovne prezentovať lokalitu cez konkrétne znaky, snaží sa navodiť skôr atmosféru miesta. Môže v určitom zmysle pôsobiť aj ako domový štít, ktorý vyjadruje istý lokalpatriotizmus. Dôležitým faktorom pri tvorbe novej identity bola flexibilita. Vizualita, ktorú si Petr Krejzek a Kateřina Šuterová zvolili, vie byť jednoducho aplikovaná a prisppôsobovaná v printe aj digitále.
Vďaka dvojici farieb je zase branding ľahko rozpoznateľný ako súvisiaci celok. Zelená má evokovať prírodu, no vďaka zvolenej tonalite je aj referenciou na mestskú aktivitu. Identity využíva písmo Civil od Superior Type, ktoré je výborne čitateľné aj v malých veľkostiach.
zdroj: Font