Okeanós: ryby, ktoré plávajú “out of the box”

Branding s uvoľneným a minimalistickým vzhľadom prekračuje hranice obalu a z rozbaľovania robí zábavný moment.

Produktový rad Okeános spájajú ilustrácie rôznych rýb s ceruzkovou textúrou. Z papierového obalu vykúka chvost, ktorý slúži ako rozbaľovací mechanizmus pri vyťahovaní produktu z papiera.

Dizajn kombinuje minimalizmus a efekt ručne kreslenej etikety vrátane hravého loga, čím vzniká zaujímavý kontrast.

Autorom obalov je Hurtikonn.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…