Nová kampaň trefne poukazuje na nesprávne nosenie rúšok

Print od brazílskej agentúry Propeg reaguje na problémy, ktoré (nielen) v ich krajine majú ľudia so správnym nasadením rúška.

Na krku, pod nosom, iba cez nos alebo vôbec. Zdalo by sa, že každý deň sa objaví nový “kreatívny” spôsob, ako nosiť možno najdôležitejší doplnok v našich šatníkoch pre rok 2020. Tejto myšlienky sa chytili autori z brazílskej reklamnej agentúry a vytvorili sériu portrétových vizuálov.

Vidno na nich rôznych ľudí, ktorých však spájajú vcelku neproporčne umiestnené časti tváre. Tie sú posunuté tak, akoby sa prispôsobili nesprávne nasadenej ochrane tváre. Kampaň vyšla v novinách Correio de Bahia, ktoré sú jednotkou v čítanosti v štáte, s cieľom zdôrazniť dôležitosť správneho nosenia rúšok.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Crimsons

zľava 50%, kompletná rodina 15€
pokračovanie článku

Sensorium Festival prepojil ľudí v otázke digitálnej prítomnosti a budúcnosti aj počas pandémie

V sobotu 29. augusta 2020 festival Sensorium vyvrcholil do imerzívneho zážitku, ktorým ukončil svoj bohatý program o digitálnej kultúre a umení na Slovensku. Festival digitálneho umenia sa okrem Bratislavy prvýkrát uskutočnil aj v Košiciach, Banskej Bystrici, Trnave a Žiline s cieľom budovať povedomie a rozprúdiť diskusiu o každodennom živote s novými technológiami.