Nová kampaň trefne poukazuje na nesprávne nosenie rúšok

Print od brazílskej agentúry Propeg reaguje na problémy, ktoré (nielen) v ich krajine majú ľudia so správnym nasadením rúška.

Na krku, pod nosom, iba cez nos alebo vôbec. Zdalo by sa, že každý deň sa objaví nový “kreatívny” spôsob, ako nosiť možno najdôležitejší doplnok v našich šatníkoch pre rok 2020. Tejto myšlienky sa chytili autori z brazílskej reklamnej agentúry a vytvorili sériu portrétových vizuálov.

Vidno na nich rôznych ľudí, ktorých však spájajú vcelku neproporčne umiestnené časti tváre. Tie sú posunuté tak, akoby sa prispôsobili nesprávne nasadenej ochrane tváre. Kampaň vyšla v novinách Correio de Bahia, ktoré sú jednotkou v čítanosti v štáte, s cieľom zdôrazniť dôležitosť správneho nosenia rúšok.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Spout Coffee, Cadillac mezi kávami

Spout je speciální pražírna, která vyrábí vysoce kvalitní kávové nápoje. V tomto projektu chtěli zvýraznit luxusní a velmi chutnou kávu pomocí černých a zlatých tónů. Tyto faktory podpořili silnou a odvážnou typografií.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Zayto

Prémiová značka olivového oleja z Anatólie prichádza s obalovým dizajnom, ktorý pôsobí subtílne a elegatne. Nechýbajú ani menej nápadné odkazy na…