Obal medu Rare Harvest je zážitkom zvonku i zvnútra

Dnes pre vás máme naozajstnú lahôdku. Nejde pritom iba o produkt ako taký, ale predovšetkým jeho obal.

Žiadne medové motúzy

The True Honey Company (TTHC) je značka, ktorá je produkuje mānuka med. Ten pochádza z nektáru stromov mānuka v Austrálii a na Novom Zélande. Med má jedinečnú farbu a štruktúru ako aj vysoké hodnoty antibakteriálnych látok. S cenou od 36 do 140 eur za pohár, je pre značku dôležité jasne komunikovať kvalitu, etickosť a pridanú hodnotu svojho produktu.

Aj prostredníctvom pôsobivého obalu, na ktorý sa pozrieme bližšie. Za jeho dizajnom stojí dizajnové štúdio Marx Design, ktoré sa okrem iného špecializuje práve na návrhy obalov. Autori rozbehli hru s materiálmi a štruktúrami s cieľom vyjadriť tak unikátnosť a hodnotu medu od TTHC.

Florálne inšpirácie

Obal samotný pozostáva z piatich rozkladacích častí, uprostred ktorých sa nachádza produkt. Je to odkaz na lístky stromu mānuka, ktoré majú 5 lupeňov. Vnútri sa okrem samotného poháru s medom, ktorý je uzavretý dreveným viečkom, nachádza aj medulka – na mieru strúhaná naberačka na med.

Balenie a predovšetkým jeho materiály spĺňajú nielen základnú funkciu – chrániť produkt na jeho ceste k spotrebiteľovi – ale prinášajú aj estetický zážitok a v neposlednom rade sa aj vyhýbajú použitiu výstelky vo forme bublinkovej fólie či polystyrénu.

Na pohľad i dotyk

Vonkajší obal Rare Harvest poskytuje viacero potešení pre oči i ruky, ktoré zabezpečia letterpress efekty písma či štruktúry materiálov. Zážitkom je aj samotné rozbaľovanie, najmä časť s rozkladaním “lupeňov”, ktoré ukrývajú medový pohár. Celé “zoznamovanie sa” s produktom predlžuje aj vnútorná strana rukáva umiestneného po obvode obalu, ktorá obsahuje ďalšie informácie o mede a jeho produkcii.

Ako sa vám obal medu Rare Harvest páči?

 

zdroj: marxdesign.co.nz

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Good Idea sa nedostavila

Ako sme už tou predsedníckou krajinou Európskej únie a zrak celej Európy sa upiera na nás, tak som myslel,…
pokračovanie článku

Font dňa – Syrup

zľava 25% do 7. decembra
pokračovanie článku

Víťaz vs. finalista: dve podoby identity pre Múzeum Varšavského geta

Historické múzeum, v ktorom aktuálne prebieha rozsiahla rekonštrukcia, plánuje svoje brány otvoriť v roku 2023 – presne 80 rokov od Varšavského povstania. Už teraz však hľadalo novú vizuálnu tvár. Pozrite si dvojicu návrhov, ktoré sa na subjekt pozerajú rôznym spôsobom.