Dnes pre vás máme naozajstnú lahôdku. Nejde pritom iba o produkt ako taký, ale predovšetkým jeho obal.
Žiadne medové motúzy
The True Honey Company (TTHC) je značka, ktorá je produkuje mānuka med. Ten pochádza z nektáru stromov mānuka v Austrálii a na Novom Zélande. Med má jedinečnú farbu a štruktúru ako aj vysoké hodnoty antibakteriálnych látok. S cenou od 36 do 140 eur za pohár, je pre značku dôležité jasne komunikovať kvalitu, etickosť a pridanú hodnotu svojho produktu.
Aj prostredníctvom pôsobivého obalu, na ktorý sa pozrieme bližšie. Za jeho dizajnom stojí dizajnové štúdio Marx Design, ktoré sa okrem iného špecializuje práve na návrhy obalov. Autori rozbehli hru s materiálmi a štruktúrami s cieľom vyjadriť tak unikátnosť a hodnotu medu od TTHC.
Florálne inšpirácie
Obal samotný pozostáva z piatich rozkladacích častí, uprostred ktorých sa nachádza produkt. Je to odkaz na lístky stromu mānuka, ktoré majú 5 lupeňov. Vnútri sa okrem samotného poháru s medom, ktorý je uzavretý dreveným viečkom, nachádza aj medulka – na mieru strúhaná naberačka na med.
Balenie a predovšetkým jeho materiály spĺňajú nielen základnú funkciu – chrániť produkt na jeho ceste k spotrebiteľovi – ale prinášajú aj estetický zážitok a v neposlednom rade sa aj vyhýbajú použitiu výstelky vo forme bublinkovej fólie či polystyrénu.
Na pohľad i dotyk
Vonkajší obal Rare Harvest poskytuje viacero potešení pre oči i ruky, ktoré zabezpečia letterpress efekty písma či štruktúry materiálov. Zážitkom je aj samotné rozbaľovanie, najmä časť s rozkladaním “lupeňov”, ktoré ukrývajú medový pohár. Celé “zoznamovanie sa” s produktom predlžuje aj vnútorná strana rukáva umiestneného po obvode obalu, ktorá obsahuje ďalšie informácie o mede a jeho produkcii.
Ako sa vám obal medu Rare Harvest páči?
zdroj: marxdesign.co.nz