Letecká spoločnosť International Airlines Group minulý mesiac založila nízkonákladovú sesterskú spoločnosť Level. Pozrite sa ako vyzerá ich nápaditá vizuálna identita.
Branding, za ktorým stojí Brand Union, nadobúda minimalistickú estetiku, ktorá zahŕňa geometrické tvary, font sans serif a dvojfarebnú kombináciu. Logo pozostáva zo štvorca, ktorý tvorí zelená a modrá, pričom zelená predstavuje zeleň a modrá oblohu. Kreatívci sa odrazili od tohto loga a vyvinuli vizuálny jazyk všestranných grafických konfigurácií, ktoré je možné aplikovať na čokoľvek – od aplikácií až po šálky.
LEVEL sa dostane do neba v júni 2017 s letmi z Barcelony do Los Angeles, San Francisca, Buenos Aires a Punta Cana. Ceny začínajú od 99 € za jednosmernú letenku.
Minimalistickým štýlom chceli zasiahnuť svoju cieľovú skupinu. Veľmi kreatívne a nápadité!
zdroj: It’s Nice That, IAG, Level – Media Pack