Nová kampaň Jeepu ukrýva v sebe kus prírody

Séria vizuálov s názvom Nature is in our nature využíva ikonickú prednú masku vozidla, ktorá funguje ako základ pre hru s negatívom.

Mriežka chladiča so zvislými líniami v kombinácii s dvojicou kruhových svetlometov poslúžila pri vymýšľaní všemožných prírodných scenérií. Tie sa vo výrazne abstraktnej forme doslova ukrývajú v častiach masky.

Často ide o siluety zvierat či výrezy z nezameniteľného tvaru, čím vznikajú napríklad stromy, mesiac, jaskyňa. V tých sa pri bližšom pohľade vynárajú rôzne zvieratá – od vlka, ľadového medveďa až po jeleňa alebo netopiere.

Kampaň vytvorila agentúra Publicis. Pôvodne šlo pritom “iba” o printovú záležitosť, ktorá však neskôr prerástla do vizuálneho prejavu, ktorý vďaka svojej forme nezávislej od konkrétneho jazyka, môže byť adaptovaný kdekoľvek vo svete. Ako základ mu stačí dvojica kruhov a sedem zvislých línií. OIIIIIIIO.

zdroj: Campaigns of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz X. – viťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Od designu k designu. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

50 najlepších log – v jednej knihe

Zhodnúť sa na tom, ktoré z log sú tým najlepším, čo kedykoľvek vzniklo, nie je vôbec jednoduché. Napriek tomu,…
pokračovanie článku

Letterpress Tones

Keď prišiel kontrabasista Caspar van Meel do tlačiarenského ateliéru Leterjazz s požiadavkou na vytvorenie prebalu na jeho nové CD,…