Nová kampaň Jeepu ukrýva v sebe kus prírody

Séria vizuálov s názvom Nature is in our nature využíva ikonickú prednú masku vozidla, ktorá funguje ako základ pre hru s negatívom.

Mriežka chladiča so zvislými líniami v kombinácii s dvojicou kruhových svetlometov poslúžila pri vymýšľaní všemožných prírodných scenérií. Tie sa vo výrazne abstraktnej forme doslova ukrývajú v častiach masky.

Často ide o siluety zvierat či výrezy z nezameniteľného tvaru, čím vznikajú napríklad stromy, mesiac, jaskyňa. V tých sa pri bližšom pohľade vynárajú rôzne zvieratá – od vlka, ľadového medveďa až po jeleňa alebo netopiere.

Kampaň vytvorila agentúra Publicis. Pôvodne šlo pritom “iba” o printovú záležitosť, ktorá však neskôr prerástla do vizuálneho prejavu, ktorý vďaka svojej forme nezávislej od konkrétneho jazyka, môže byť adaptovaný kdekoľvek vo svete. Ako základ mu stačí dvojica kruhov a sedem zvislých línií. OIIIIIIIO.

zdroj: Campaigns of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Městská edice obalu ABSOLUT Vodky Lisboa

Brand Shaping Studio VOLTA bylo požádáno Absolut Vodkou, aby vytvořilo papírový obal pro město Lisabon. Série City Edition…
pokračovanie článku

NOVINKA Suitcase Fusion 8 v prodeji

Nová verze správce písem Suitcase Fusion 8 přináší zcela přepracované a zjednodušené uživatelské rozhraní, podporu nových verzí Adobe Creative…