Nenápadne zaujímavá identita rodinnej optiky DOYLE

Optika, ktorá vznikla ešte v roku 1978, nedávno prešla vkusným redizajnom. Základ novej identity minimalistické logo, subtílne farby a element fotografie.

DOYLE má v súčasnosti 19 prevádzok po celom Québecu. Napriek tomu je v centre pozornosti stále prínos pre okolie a miestnych obyvateľov. Rodinná firma sa špecializuje na poskytovanie starostlivosti o zrak v kvalite made-to-measure. Optika okrem ponuky zaujímavých značiek rámov ponúka aj vlastné produkty pod hlavičkou Atelier 78 (číslo odkazujúce na rok založenia). Identitu vytvorila dizajnérka Vanessa Pepin v spolupráci s Les Garçons, ktorí stoja za fotkami produktov.

Logo, ktoré stojí v centre nového brandingu je poňaté typograficky s nenápadným prvkom, ktorý spája prvé dve písmená. Vzniká tak vizuálny odkaz na okuliare, ktoré sú takto prítomné aj bez explicitného symbolu stojaceho pri názve optiky.

Identita kombinuje dvojicu vizuálne odlišných písiem – serifový Lyon Text od Commercial Type a bezpätkový Beausite Classic od Fatype. Farebné spektrum je ladené do menej nápadných tónov. Odtiene, ktoré sú (s výnimkou pár akcentov) tlmené, pôsobia vyzretým a sebavedomým dojmom.

Identita do veľkej miery v prezntačných výstupoch komunikuje cez fotky, ktoré robia dobrú službu produktom značky. Niektoré sú klasické “produktovky”, iné… nie tak celkom.

Pri pohľade na logo DOYLE si môže človek hneď spomenúť na podobný dizajn. A netreba za ním ani chodiť ďaleko. :)

zdroj: Vanessa Pepin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

47. Seminář UGD: TYPOGRAPHY MADE TO FIT

Veronika Burian + José Scaglione Impact Hub Praha 19. 5. 2015, 19:00 V květnu seminář povede dvojice typografů Veronika Burian a José…
pokračovanie článku

Svetová abeceda

Jednoduchý nápad ako zjednotiť vizuálnu komunikáciu medzinárodnej agentúry, ktorej tím sa skladá z 12 rôznych krajín, má skúsenosti z 49 krajín…