Nejlepší reakce značek a umělců na dražbu Banksyho obrazu za 1,4 milionu dolarů

Banksy se o víkendu dostal na titulní stránky poté, co se anonymní obraz britského pouličního umělce Dívka s balónem neočekávaně sám zničil sekundu poté, co byl vydražen za 1,4 milionu amerických dolarů.

Po aukčním incidentu Banksy odhalil prostřednictvím videa sdíleného oficiálním účtem na Instagramu, jak se umělecké dílo samo zničilo.

Kromě McDonald’s i jiné značky, umělci, karikaturisté, a dokonce i noviny New Zealand Herald navrhly své vlastní vtipný výstřelek inspirovaný tímto incidentem.

Aus aktuellem Anlass: "Die Kunst des Pommes-Genusses."McDonald´s Österreich, Kartoffel in Öl, 2018 Rufpreis (UVP) ab 1,20 Euro

Posted by DDB Wien on Monday, October 8, 2018

View this post on Instagram

#Banksy

A post shared by Blaine Jones ⚜️ (@theeblainejones) on

Zdroje: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sociálne siete a dizajn

Sledujete si svoje weekly reporty na mobile? Čas, ktorý trávime na Instagrame a iných sociálnych sieťach je celkom zarážajúci, však? Preto vám porozprávame ako tvoriť aj konzumovať kvalitný a prínosný obsah. Do tejto debaty sme si prizvali odborníčku na túto tému a skúsenú manažérku sociálnych sietí a koučku Mišku Chrkavú.
pokračovanie článku

Tajomstvo dobrého loga – workshop

Chceš sa naučiť navrhovať vizuálne silné, zapamätatelné a technicky použiteľné logo? Tak tento workshop je pre teba ako stvorený.…
pokračovanie článku

Hľladá sa mladý grafik alebo grafička

Blue Space predstavuje priestor pre novú generáciu kreatívnych ľudí. Ponúkame klientom možnosť komplexných, inovatívnych a dostupnejších riešení.