Nový rok sa už pomaly rozbieha, no možno nezaškodí malé obzretie sa za naj redizajnmi toho uplynulého. Či už si za “naj” dosadíte najzaujímavejší, najvydarenejší alebo najkontroverznejší. Pozrite sa na jednotlivé logá.
Taco Bell
Známy reťazec rýchleho občerstvenia sa rozhodol po dvoch dekádach trochu občerstviť svoju vizuálnu identitu.
WeTransfer
Cloud služba na zdieľanie rôznorodého obsahu prišla od svojho vzniku v roku 2009 s vôbec prvým redizajnom. Nové logo “odhodilo” slovo “transfer” a sústredilo sa viac na úpravu “we” ako wordmarku.
Kodak
Takisto ikonické logo Kodak prešlo uplynulý rok zmenami – či už ide o nové písmo alebo rozloženie prvkov. Nové logo tak nahradilo textovo orientovaného predchodcu z roku 2006.
Mastercard
Redizajnu sa zhostila spoločnosť Pentagram, ktorá prišla s týmto logom. Po novom sa symbol dvoch kruhov nespája zipsovým spôsobom, ale nenápadnejším prienikom dvoch kruhov podobne ako pri Vennových diagramoch. Takisto typografická časť loga bola občerstvená.
Redizajn, ktorým pôvodné logo platformy prešlo, poriadne rozvírilo vody dizajnovej komunity a sociálnych sietí.
Bing
Nové logo prichádza ako nástupca redizajnu z roku 2013, ktorý bolo vyhodnotený ako zle čitateľný. Po novom má logo dobre viditeľnú zelenú farbu ako aj veľké “B”, ktorým začína názov značky.
HP
Výrazne minimalisticky poňaté logo sa objavilo spolu s predstavením prémiových laptopov Spectre 13. Pôvodne bol dizajn navrhnutý ešte v roku 2011, kedy ho zjavne spoločnosť odmietla. Žeby nastal ten správny čas?
Premier League
Výrazný vizuál nového loga v kombinácii s pestrou farebnosťou okamžite pritiahol pozornosť a získal tak množstvo pozitívnych ohlasov.
Chýba vám tu niektorý redizajn z uplynulého roka? Budeme radi, ak nám dáte vedieť v komentároch.
zdroj: creativebloq.com, underconsideration.com