Líder v proaktívnej ochrane pred hrozbami internetu, ktorý je na trhu už viac ako 20 rokov, spustil minulý týždeň nový web svojej nadácie. Zároveň bolo predstavené aj nové logo.
Identita vychádza z symbolu srdca. Jeho autorom je grafický dizajnér Julo Nagy, známy aj zo štúdia Calder Design Community, ktorého je zakladateľom. Pre ESET a Calder to nie je prvá spolupráca. Štúdio autorsky pripravilo aj pôvodné logo spoločnosti, ktoré sa používa s miernymi úpravami dodnes.
Hlavná myšlienka, resp. symbolika spočíva podľa autora v tom, že “nadácia je srdcovou záležitosťou “eseťákov”, ktorí sa chcú o svoje srdce podeliť a podporovať ľudí, ktorí podporu naozaj potrebujú.”
Nové logo nadácie vychádza a priamo nadväzuje na logo ESET. Z kapsuly sa pretransformovalo do symbolu srdca, ktoré jednoznačne odkazuje na zameranie nadácie a vyjadruje tak jej podstatu a hodnoty, na ktorých stavia.
Nadácia od svojej činnosti v roku 2012 už prerozdelila finačnú podporu vo výške viac ako milión eur. Podporené projekty sa týkali najmä vzdelávania, ochrany zdravia a poskytovania sociálnej pomoci, či ďalších tém.
Ako sa vám páči nové logo?
zdroj: eset.com