Nadácia ESET má srdce – aj v novom logu

Líder v proaktívnej ochrane pred hrozbami internetu, ktorý je na trhu už viac ako 20 rokov, spustil minulý týždeň nový web svojej nadácie. Zároveň bolo predstavené aj nové logo.

Identita vychádza z symbolu srdca. Jeho autorom je grafický dizajnér Julo Nagy, známy aj zo štúdia Calder Design Community, ktorého je zakladateľom. Pre ESET a Calder to nie je prvá spolupráca. Štúdio autorsky pripravilo aj pôvodné logo spoločnosti, ktoré sa používa s miernymi úpravami dodnes.

Hlavná myšlienka, resp. symbolika spočíva podľa autora v tom, že “nadácia je srdcovou záležitosťou “eseťákov”, ktorí sa chcú o svoje srdce podeliť a podporovať ľudí, ktorí podporu naozaj potrebujú.”

GenezaLoga

Nové logo nadácie vychádza a priamo nadväzuje na logo ESET. Z kapsuly sa pretransformovalo do symbolu srdca, ktoré jednoznačne odkazuje na zameranie nadácie a vyjadruje tak jej podstatu a hodnoty, na ktorých stavia.

Nadácia od svojej činnosti v roku 2012 už prerozdelila finačnú podporu vo výške viac ako milión eur. Podporené projekty sa týkali najmä vzdelávania, ochrany zdravia a poskytovania sociálnej pomoci, či ďalších tém.

Ako sa vám páči nové logo?

 

zdroj: eset.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – La Brava Cava

Statečnost. To je slovo, které ve Španělsku znamená mnoho věcí, od temperamentu až po stav moře nebo náladu…
pokračovanie článku

Realistický mockup A5 magazínu zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na mockup magazínu vo formáte A5, s ktorým môžete prezentovať svoje návrhy z oblasti printového dizajnu.