Na Slovensko prichádza nový brand, ktorý ťa dostane – TASCHKĒN

Dvaja Slováci našli spôsob ako stvárniť netradičnú ideu a vdýchli život novému dizajnovému brandu Taschkēn – spojenie elegancie, ekológie a tak trochu rebelstva.

Slovenský trh ale celosvetový trend

Taschkēn, ako jedinečné ručne vyrobené taschky z organickej bavlny, vyjadrujú život okolo nás, naše postoje, názory či pocity, ktoré vytvárajú emócie, ktoré okolitému svetu a spoločnosti často chýbajú. Priemerný Slovák minie ročne priemerne 466 igelitiek. V Dánsku šetria krajinu oveľa viac a to v priemere 4 igelitkami ročne. Slovensku tak vďaka Taschkēn pribudne krásny koncept – ako chrániť našu krajinu, krásnu prírodu a ešte pritom trendovo vyzerať.

“Sme hrdí na to, že môžeme svetu ukázať náš nový brand. Koncept Taschkēn vznikol po nekonečných večerných úvahách a debatách. Sme presvedčení, že naše inšpirácie a skúsenosti získané potulkami svetom sme zúžitkovali v tom najlepšom svetle a náš komplexný koncept či už ekologického brandu alebo stransparentnenia produkčných nákladov naši zákazníci ocenia. Nakopon, ťaschko nemať taschku.”

Transparentnosť & detail

Zákazníci sa môžu tešiť na 100% kvalitu a servis. Taschkēn svoju transparentnosť využíva vo všetkých aspektoch produkcie. Detailné rozloženie ceny – od použitého materiálu, nití, šitia, žehlenia, brandového štítku, možnostiach dopravy či jednotlivých potlačí a dizajnov nájdu zákazníci pri každej taschke. Taschkēn sa tak stal prvým brandom na Slovensku, ktorý stransparentnil svoje produkčné náklady.

Idea & vizuálny koncept

Každá Taschka je jedinečná. Prvá kolekcia sa nesie v dvoch prúdoch – rebelský so silným odkazom pre spoločnosť. A dizajnovo štýlový, kde si zákazníci môžu podľa vkusu nájsť tú svoju – taschku. Kvalita je v dnešnej dobe vzácna preto aj počet taschiek je limitovaný. Jednotlivé detaily v dizajne v kombinácií so skrytými vzorcami a odkazmi si nájdu svojho majiteľa. Ako si prutík našiel svojho Harryho Pottera.

Cestuješ, žiješ, taschkuješ

Tvorcovia, ako vášniví cestovatelia, zbierali dlhé roky inšpiráciu práve na cestách. Zelená Kodaň či práve hrozný pohľad na život v Indii, bol odrazovým mostíkom pre ich tvorbu. Taschkēn bude preto interaktívne pôsobiť aj na sociálnych sieťach, kde ľudia, cestovatelia, dizajnéri či ktokoľvek z celého sveta, bude môcť zdieľať túto krásnu ideu. Pre viac informácií sledujte www.taschken.com

Získaj taschky so zľavou 10%. Pri objednávke použi zľavový kupón detepe10. Kupón platí do 31. januára 2018.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kremnica má novú vizuálnu tvár

Mesto nedávno predstavilo novú vizuálnu tvár, ktorá vzišla z verejnej súťaže vyhlásenej ešte vo februári tohto roku.
pokračovanie článku

Video: Ako vzniká nadčasové logo?

Ak ste si niekedy kládli túto otázku, pozrite si nasledujúce video, ktoré sa práve témou úspešných wordmark lôg…