Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.

Novú identitu navrhlo pre Magnum britské štúdio Sunhouse. Dizajnéri sa začali nanukom venovať už pred desiatimi rokmi. Známu pečať s dominantným M pretvorila do súčasnej podoby.

Kompozícia ako taká ostala zachovaná, vyladené boli skôr detaily a stvárnenie pečate, ktoré prešlo od obvodovej linky k výplni. Okrem plného loga pracuje identita s monogramom.

Vizuálna komunikácia prichádza s grafikami a fashion abstraktnými vzormi, dochutenými rendermi ingrediencíi v pevnom či tekutom stave, ktoré podčiarkujú podstatu produktov. Nové motívy sú prítomné aj na jednom z kľúčových nosičov značky – obaloch. Výsledný efekt pritiahne pozornosť a láka zákazníka siahnuť do chladiaceho boxu po nové Magnum označené zlatou pečaťou s výrazným M.

zdroj: Sunhouse

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VK Wine

VK je značka vína s opravdu dlouhou tradicí a mladým inovativním hlavním vinařem. Za posledních 5 let dohlíží na vývoj značky, který se dostal do nové fáze.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Berlin Genuino

Vedoucí Salonu Berlin se snažili oživit celou řadu výrobků pro péči o muže. Po hlubokém procesu vymýšlení a fintě pokus…
pokračovanie článku

Projekt ´73 na Magio pláži

Za účasti 3 legiend slovenského grafického dizajnu bude v pondelok, 25.7., premietaný krátkometrážny film Projekt ´73. V rámci podujatia…
pokračovanie článku

Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú…