Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.

Novú identitu navrhlo pre Magnum britské štúdio Sunhouse. Dizajnéri sa začali nanukom venovať už pred desiatimi rokmi. Známu pečať s dominantným M pretvorila do súčasnej podoby.

Kompozícia ako taká ostala zachovaná, vyladené boli skôr detaily a stvárnenie pečate, ktoré prešlo od obvodovej linky k výplni. Okrem plného loga pracuje identita s monogramom.

Vizuálna komunikácia prichádza s grafikami a fashion abstraktnými vzormi, dochutenými rendermi ingrediencíi v pevnom či tekutom stave, ktoré podčiarkujú podstatu produktov. Nové motívy sú prítomné aj na jednom z kľúčových nosičov značky – obaloch. Výsledný efekt pritiahne pozornosť a láka zákazníka siahnuť do chladiaceho boxu po nové Magnum označené zlatou pečaťou s výrazným M.

zdroj: Sunhouse

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Farba, ktorá vám… zlepší deň?

Na začiatku bol výskum čajovej spoločnosti Twinings Infusions, zameraný na skúmanie hladiny optimizmu vo svete. Jeho závery preukázali,…
pokračovanie článku

Festival D&AD sa tento rok neuskutoční

Známy festival Design and Art Direction zameraný na design a reklamu sa kvôli prebiehajúcej pandémii konať nebude. Prvýkráť od roku 1963.