Logo s množstvom tvárí – redizajn Airbnb

Airbnb nedávno vynovilo svoje logo- Napriek premyslenému konceptu sa zdá, že značka prehliadla jednu vcelku podstatnú vec. Netreba skrátka zabúdať na to, že napriek všetkým skvelým myšlienkam, v ktorých je nová identita obalená, je logo obvykle prvou vecou, ktorá sa dostane do očí. Nie slová, ale symboly. A tie nehovoria vždy celkom jednoznačne. Schválne, či by ste v logu našli to, čo tam vidia autori.

Bélo. To je meno, ktoré nový symbol dostal do vienka priamo od spoločnosti. Podľa rozhovoru Briana Cheskyho z Airbnb pre Fast Company, predstavuje logo abstraktnú kombináciu prvkov ako srdce, písmeno A, dom a pin, ktorý poznáme z máp a navigácií.

Nanešťastie, takúto interpretáciu reálne vidí len málokto. Naopak, na internete veľmi rýchlo vzniklo množstvo slušnejších i menej zdržanlivých variácií na pôvodné logo. Podobnosť s loga s časťami ľudského tela však nie je najväčším problémom identity. Horšie je, že sa nový vizuál podoba na už existujúce logá iných značiek. A to nikdy nie je šťastné riešenie.

automation

Nie, toto nie je Airbnb. Logo Automation Anywhere akoby z oka vypadlo novému symbolu. Smola je, že Automation Anywhere tu bolo skôr.

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Barberian (koncept)

Dlouhé vousy, pánské culíčky a copy neustále nabírají na popularitě i mimo hipstery a metalové hudební subkultury. Úředníci v bílých košilích, podnikatelé,…
pokračovanie článku

DesignPad iOS aplikáciou roka 2013

Macworld, ktorý sa venuje všetkému, na čom rastie nejaké to jabĺčko, vyhlasoval nedávno výsledky svojich každoročných cien. V rámci…