Keď si grafické štúdio začne variť pivo, custom typografia nesmie chýbať

Kanadské štúdio Caserne ešte koncom minulého roku rozbehlo vlastný pivovar, ktorý obliekli do výraznej vizuálnej identity postavenej na písme.

Dizajnéri z Montrealu pri tvorbe tváre pre svoju Caserne Brewing Co. oslovili priateľov z písmolejárne Coppers and Brasses. Tí im navrhli písmo Caserne Brewery, ktoré je základnou esenciou novej identity. Oba kolektívy spolupracujú už dlhšie, typografi pre Caserne tvorili viacero písiem a takisto pomáhali s ladením dizajnov pri logách či letteringu.

Caserne pracuje s kontrastom, vytvára výrazné pätky a zakončenia a variuje hrúbku v rámci znakov a ponúka (podľa slov autorov) aj opité alternatívy.

Pivovar bol jednorazovým eventom pre klientov a priateľov, no autori vzali jeho “rozbeh” veľmi seriózne. Vzniklo tak ohromné množstvo propagačných materiálov, ktoré akciu sprevádzali.

Osud samotného písma sa – na rozdiel od pivovaru – neuzavrel. Zatiaľ nie je dostupné pre projekty mimo štúdia, ale Caserne nevylučujú, že ho neskôr sprístupnia aj pre komerčné zákazky.

zdroj: Caserne

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Grafik / grafička DTP studio – Brno

REDA a.s. je dynamicky se rozvíjející mezinárodní společnosti, která se zabývá výrobou, prodejem a potiskem reklamních a dárkových předmětů a s tím…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Drops

Kapky jarního deště, kruhy na vodě, čerstvost a chlad… To vše inspirovalo designéra Yaroslava Zheleznyakova k tomu, aby navrhl zajímavý tvar…
pokračovanie článku

MockUP loga zadarmo

Stiahnite si tieto dva mockupy log, ktoré môžete využiť pri prezentácii svojej práce profesionálnym spôsobom. Balík obsahuje dva…
pokračovanie článku

GALERIE CZECHDESIGN JE VOLNÁ

Galerie designu vyhlašuje výběrové řízení na výstavní projekt, kterému věnuje svůj prostor a finanční prostředky. CZECHDESIGN je otevřený vašim…