Dizajnéri z Montrealu pri tvorbe tváre pre svoju Caserne Brewing Co. oslovili priateľov z písmolejárne Coppers and Brasses. Tí im navrhli písmo Caserne Brewery, ktoré je základnou esenciou novej identity. Oba kolektívy spolupracujú už dlhšie, typografi pre Caserne tvorili viacero písiem a takisto pomáhali s ladením dizajnov pri logách či letteringu.
Caserne pracuje s kontrastom, vytvára výrazné pätky a zakončenia a variuje hrúbku v rámci znakov a ponúka (podľa slov autorov) aj opité alternatívy.
Pivovar bol jednorazovým eventom pre klientov a priateľov, no autori vzali jeho “rozbeh” veľmi seriózne. Vzniklo tak ohromné množstvo propagačných materiálov, ktoré akciu sprevádzali.
Osud samotného písma sa – na rozdiel od pivovaru – neuzavrel. Zatiaľ nie je dostupné pre projekty mimo štúdia, ale Caserne nevylučujú, že ho neskôr sprístupnia aj pre komerčné zákazky.
zdroj: Caserne