Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.

Kampaň vznikla pre tamojšiu najväčšiu spoločnosť zaoberajúcu sa produkciou farieb – Tambour Paint. Každý z vizuálov ukrýva určitý skrytý vtip – význam, ktorý možno dekódovať práve prostredníctvom farebných odtieňov. Skúste:

2 3 1

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pojmy typografie vysvetlené novou formou

Typografia je veľmi komplexná oblasť dizajnu. Obsahuje množstvo pojmov, ktoré môžu robiť problém aj skúseným dizajnérom. Viete, čo…
pokračovanie článku

PRVÝCH DESAŤ ROKOV

VŠVU v rokoch 1949-1959 vo svetle umenia, archívnych dokumentov a osobných výpovedí V roku 2014 VŠVU oslavuje svoje 65.výročie založenia školy.…
pokračovanie článku

Set watercolor pohľadníc zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu pohľadníc, ktoré spája vodovkový vzhľad a prírodné motívy.