iTunes zmluvné podmienky majú už aj vlastný komiks

Legendárne zmluvné podmienky pre iTunes, ktoré nikto nikdy nečíta a predsa ich akceptuje, dostali novú, vizuálnu adaptáciu. Robert Sikoryak ich pretvoril do komiksu.

To čo odštartovalo ako vtipný vedľajší projekt a paródia na vyše 20-tisíc slovný text, sa pretvorilo do samostatného grafického diela. Po tom, ako začal Robert Sikoryak – známy okrem iného komiksovými adpatáciami Danteho Inferna, či Batmana v štýle Dostojevského – svoj “anti-komiks”, ako ho sám nazýva, v malých dávkach publikovať na Tumblr, zožal až prekvapivo nečakaný úspech.


itunes terms and conditions simpsons

Sériu ilustrácií sa napokon rozhodol vydať aj v knižnom vydaní a tak vznikol Terms and Conditions: The Graphic Novel. Ide o zaujímavú koláž vyše stovky rôznych výtvarných štýlov, ktoré svojim vizuálom odkazujú na klasiky komiksového žánru ako Garfield, Amazing Spider-Man, Wonder Woman, Calvin and Hobbes, či Peanuts. Spája ich pritom jediná vec – postava Steva Jobsa v jeho ikonickej rovnošate a text, tony textu, ktoré sú doslovným znením zmluvných podmienok pre iTunes.

Je to bizarný, no ambiciózny projekt, ktorý kombinuje dejovú absurdnosť zmluvných textov s poctou k tradičným komiksovým dielam, zároveň poprepletaný odkazmi na Apple produkty. Povinnosť pre každého fanúšika old-school grafických noviel.

Knihu si môžete za 10 dolárov zakúpiť v papierovej podobe cez Amazon. Viac ukážok jednotlivých komiksov nájdete na oficiálnom Tumblr webe.

Uverejnené s dovolením portálu MacBlog.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Konica Minolta predstavila novinku AccurioLabel 400

Trh s tlačou etikiet sa v posledných rokoch výrazne zmenil. Narástol dopyt po väčšej variabilite, personalizácii a zušľachteniu s cieľom zviditeľniť značky alebo jednotlivé produkty. A práve na inovácie v oblasti trendov a etikiet sa v posledných rokoch výrazne zamerala aj Konica Minolta, ktorá tento rok v júni na európskom trhu predstavila svoju novinku pre oblasť digitálnej tlače – AccurioLabel 400.
pokračovanie článku

Saura: víno zrodené z kameňa

Obalový dizajn vína, ktorý stavia na výraznom reliéfe etikety je inšpirovaný lokalitou, z ktorej produkt pochádza.