Kľúčový prvok, ktorým je v prípade športového tímu, jeho symbol prešiel redizajnom, ktorý chce veci zjednodušiť aj s ohľadom na digitálnu dobu. Komplexná kresba predchodcu, kde sa v prepletanom monograme ukrývala skratka F C I M, bola nahradená dvojicou písmen, ktoré sú stvárnené v podobnom duchu a zároveň majú odkazovať na pôvodný dizajn z roku 1908. Nový symbol pracuje so sústredenými kruhmi a zachováva si tak niečo z ornamentálnosti predchádzajúceho loga ale zároveň čistí preplnený priestor.
Branding využíva písmo Giorgio Sans od Commercial Type, ktoré je prítomné primárne v bold reze. Písmo má kondenzovanú kresbu, čo pôsobí ako na niekdajšie pruhované dresy. Divokejší prístup prichádza v podobe patternov, kde dizajnéri z Bureau Borsche vytvorili množstvo verzií viac či menej (či vôbec) súvisiacich s emblémom.
Identita prichádza s komunikačným motívom IM, čo je jednak odkaz na skratku klubu a zároveň aj vyjadrenie stanoviska fanúšikov, ktorí sa budú môcť cez IM INTER identifikovať so svojím obľúbeným klubom.
zdroj: Inter Milan