Budweiser je pivo ideálne pre selfie

Nový obalový dizajn myslí aj na úskalia súčasnej fotografie.

Obal je ako na mieru šitý všetkým, ktorí boli nešťastní zo zrkadľovo obrátených nápisov na ich selfie záberoch. Netreba ďalej zúfať, Budweiser s novou fľašou rieši aj tento “problém”.

Selfiebud, ako sa novinka oficiálne volá, prichádza s už zrkadlovo obrátenou etiketou, ktorá akoby čakala, kým ju zvečníte prednou kamerou vášho telefónu. Dizajn navrhli v Jones Knowles Ritchie, ktorí s Budweiserom robia už dlhšie.

Podľa Lisy Smithovej, Executive Creative Director z agentúry, sa značky snažia na sociálnych sieťach vyzerať čo najlepšie a na tento účel často investujú milióny dolárov. Stále však existujú nepreskúmané cesty, ako inovovať aj samotnú identitu značky a ušiť dizajn na mieru tomuto prostrediu.

Obal mal svoju premiéru v rámci BUDX Super Bowl víkendového podujatia. Či išlo iba o limitovanú edíciu pre účely tejto akcie alebo sa “zrkadlový” Bud dostane aj na police obchodov, zatiaľ nie je známe.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Noa Snir – de.sign⁵

Zveme vás na dru­hou před­nášku cyklu de.sign, která se usku­teční 5. května v Praze, 6. května v Ústí nad Labem a 7. května v Plzni.…
pokračovanie článku

Priestor, prejav a pravidlá

Vzťah medzi vyjadrovacími prostriedkami, obsahom a priestorom komunikácie je diabolským trojuholníkom, do ktorého v nejakej podobe už niekedy upadol každý…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Wilderer Gin

Nápoje s příchutí květin růží bývají často zaměřeny spíše na ženské demografické skupiny. Úkolem bylo přepracovat etiketu Wilderer Rose…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bear River Brewing

Bear Rive Brewing je řemeslně vyráběné pivo v Tampě na Floridě. Za názvem, logo deignem a celým brandingem i obalovým designem…