Budweiser je pivo ideálne pre selfie

Nový obalový dizajn myslí aj na úskalia súčasnej fotografie.

Obal je ako na mieru šitý všetkým, ktorí boli nešťastní zo zrkadľovo obrátených nápisov na ich selfie záberoch. Netreba ďalej zúfať, Budweiser s novou fľašou rieši aj tento “problém”.

Selfiebud, ako sa novinka oficiálne volá, prichádza s už zrkadlovo obrátenou etiketou, ktorá akoby čakala, kým ju zvečníte prednou kamerou vášho telefónu. Dizajn navrhli v Jones Knowles Ritchie, ktorí s Budweiserom robia už dlhšie.

Podľa Lisy Smithovej, Executive Creative Director z agentúry, sa značky snažia na sociálnych sieťach vyzerať čo najlepšie a na tento účel často investujú milióny dolárov. Stále však existujú nepreskúmané cesty, ako inovovať aj samotnú identitu značky a ušiť dizajn na mieru tomuto prostrediu.

Obal mal svoju premiéru v rámci BUDX Super Bowl víkendového podujatia. Či išlo iba o limitovanú edíciu pre účely tejto akcie alebo sa “zrkadlový” Bud dostane aj na police obchodov, zatiaľ nie je známe.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Darček od Monotype – fonty zadarmo

Linotype GmbH bol od roku 2006 súčasťou skupiny Monotype. Niekoľko dní dozadu zmenila Linotype GmbH svoj názov na Monotype GmbH.…
pokračovanie článku

Font dňa – Carnac

zľava 50% do 31. decembra